Інші варіанти назви: Скульптор місячного світла / Легендарний скульптор місячного світла / ЛМС / СМС / ЛСМС
Англійська назва: The L. Moonlight Sculptor / LMS
Мова оригіналу: корейська
Автор/ка: Nam Heesung (남희성) / Нам Хісон (Нам Хвісон)
Жанри: бойовик, бойові мистецтва, наукова фантастика, пригоди, комедія, фентезі, шьонен, ЛітРПГ
Рік: 2007
Томів: 58
Випуск: завершений
Перекладачка: Silver Raven
Переклад: у процесі
Опис: Людина, покинута світом, людина, що поклоняється грошам, людина, відома як легендарний Бог Війни у дуже популярній MMORPG «Континент Магії». З досягненням повноліття він вирішує попрощатися з грою, але спроба заробити щось за вкладений час і зусилля має такий наслідок, якого ніхто не міг уявити.
Завдяки ряду випадковостей його легендарний персонаж продається за 3 мільярди вон, приносячи йому велику радість, що змінилась глибоким відчаєм, бо він змушений віддати майже все жадібним лихварям. Відкривши можливість заробляти гроші завдяки іграм, головний герой піднімається з прірви з новим наміром і йде прямо до нової епохи під керівництвом першої в історії MMORPG у віртуальній реальності «Королівська Дорога».
Це легенда про Лі Хьона, про шлях до вершини, з серцем, що любить тільки рідних, з безмежним прагненням до грошей, про його винятковий розум, треноване тіло і вмінням наполегливої праці, що завжди підтримувало головного героя на плаву.
Переклад з англійської. Тобто переклад з перекладу, деякі сенси й особливості будуть втрачені.
Повернись живим тут.
Госпітальєри тут.
Благодійний фонд Сергія Притули сайт тут, сторінка тут.
Особливу подяку за появу цього перекладу можете висловити Drakula.
Розділ 2. Піраміда і гідність короля. Частина 2
Від порівну розподілив роботу між гільдіями королівства Розенхайм. Потім він почав зводити гробницю з допомогою гравців гільдії, які активно співпрацювали.
Кам’яні блоки в основі гробниці склали у формі квадрату, гробниця потроху зростала угору. Але кожен наступний рівень мав менший масштаб. Чим вище росла гробниця, то меншими були рівні.
– А! Це ж…
У цю мить люди, які були зайняті на будівництві, разом з тими, хто тягав каміння, дізналися, що за гробниця будується.
– Це ж піраміда!
– Він будує піраміду для короля!
Споруда, яку колись описували як наукову і технічну, прямо зараз будується на їхніх очах.
Однак це не споруда з прадавніх міфів і легенд про піраміду. Внутрішня конструкція набагато простіша, бо Від не мав досвіду подібного будівництва.
Скульптурне мистецтво у грі впливало лише на покращення зовнішнього вигляду і форми. Не дивно, що Від не мав жодних знань про внутрішню конструкцію піраміди.
«Як же воно має виглядати?…»
Від роздумував над цим відтоді, як визначився із зовнішнім виглядом, але досі не мав відповіді. Тому в піраміді не було ні лабіринту, ні таємних ходів, ні інших загадок.
Звичайно, Від міг дістати карту внутрішньої структури піраміди з інтернету. Але, щоб відтворити таку складну систему лабіринтів, знадобилося б набагато більше часу. Ось чому Від вирішив використати свою уяву.
Він пригадував, що коли був дитиною, ще до того, як батьки померли, вони недовго жили у квартирі. Трьохкімнатна квартира! І з цих спогадів він змоделював інтер’єр гробниці.
Зовні вона виглядала як піраміда, а зсередини – звичайна трьохкімнатна квартира з двома спальнями. Іншими словами, звичайна корейська квартира. Звісно, Від не планував додавати балкон чи терасу. Однак будівництво вже велося і переглядати план було пізно.
Інтер’єр був настільки простим, що вхідний прохід і ліва частина приміщення були прикрашені лише камінням, що вже було складено тут. Інші кімнати та ванна були прикрашені витворами мистецтва. Під час роботи багато людей почали ставити запитання. І Пейл з дівчатами не стали винятком.
– Чи справді ванна кімната необхідна у піраміді?
– …
– Тут немає води…
– …
– Мертвим потрібен душ?
– Кхем! Розум великих митців не слідує думках звичайних людей. Як прості люди можу зрозуміти думки да Вінчі? Перш ніж спробувати зрозуміти намір митця, вам потрібно поглянути на потік і суть природи.
– Тоді тобі, Віде, потрібно також встановити ванну.
– …
***
Всередині гробниці була кімната для труни, вітальня та ще дві кімнати для художніх витворів. Останні надав Мапан, який особисто поквапився придбати ці речі за низькою ціною.
За час будівництва Від витратив усього лише 1600 золотих на інгредієнти для трав’яної каші. Тільки злісні бізнесмени, такі як Від, могли організувати масштабне будівництво, не платячи зарплати своїм робітникам.
Хоча на мистецькі твори для внутрішнього оздоблення він витратив 49 700 золотих. Від міг зекономити і на прикрасах, але вирішив, що успішне завершення квесту важливіше.
«Якщо я зроблю помилку, то можу провалитися».
Просте завдання для полювання на монстрів завжди дає другий шанс. Якби він помер, то завжди міг повернутися через день і почати все спочатку. Але цього разу Від не міг дозволити собі зазнати невдачі. Або пан або пропав.
Він придбав найкращий і найдорожчий килим і розстелив його у вітальні, а на стінах повісив картини. І, звісно, він також розмістив усередині кілька власноруч зроблених скульптур.
Однак піраміда досі не випромінювала тої атмосфери, яку він передбачав!
Зі зростанням висоти піраміди кількість невикористаних блоків зменшувалася, але у нього було відчуття, що чогось не вистачає.
Хоча розмір був величезним і розкішним, цього все одно замало. Піраміда, що будувалася, не справляла враження, що це гробниця великого короля, який правив Серабургом.
Гробниця славетного короля повинна бути елегантною та втілювати велику владу. Простої гробниці недостатньо. Гробниця короля має бути знаковою і легко впізнаванною. Їй досі бракує чогось істотного, щоб справляти таке враження.
«Ага! Ось чого не вистачає».
Від наказав доставити до піраміди великий шмат скелі. Коли її розмістили вона виявилася майже такого ж розміру, як піраміда.
У нього вже є досвід висіти на мотузках для створення великої скульптури. Однак матеріали відрізнялися. Камінь твердіший за лід, тож йому доведеться багато попрацювати.
Удар, крак і зрізати шматок каменю!
Кілька днів без зупинок і перерв він висів на великій висоті, тримаючи в руках гравірувальний ніж.
Створити гігантську статую не складно, а доволі просто. Не потрібно жодних елегантних ліній і тонкий деталей! Статуя приголомшувала уже самим тільки розміром.
Для обличчя статуї він вибрав лице короля Теодаррена, а для тіла обрав форму лева. Проста конструкція, але величезних розмірів. І цю монструозну статую висікли з цілого шматка скелі.
***
Нинішній король Теодаррен відновив периферійне королівство Розенхайм, яке страждало від постійних вторгнень монстрів.
Він виграв війну проти старого ворога, королівства Брент, та створив і натренував велику армію, що стала основою миру та процвітання.
***
Сам король з гордістю розповів цю історію.
Від пам’ятав все, що йому говорили. Коли працюєш над скульптурою, не можна спиратися лише на зовнішній вигляд. Зовнішній вигляд важливий, але не менш важливі почуття, які скульптор вкладає у своє творіння. Бо це те, що він передасть майбутнім поколінням, – суть, зображену об’єктом.
Іноді почуття мають велику силу. Музика, створена видатними композиторами, може змусити людей плакати або сміятися. Теж саме з книгами і картинами. Якщо вони створені без почуттів, то це незавершені роботи, які швидко забудуться.
Король Теодаррен багато розповів йому про своє життя, і Від не забув його слів. Він помилився, коли думав, що це всього лиш прелюдія до завдання. Лише тепер, коли Від працює над скульптурою, він зрозумів, наскільки та розповідь важлива, і що без неї йому не вдасться створити скульптуру.
«У тілі лева швидше і багатогранне, та все ж проникливе серце».
Довголіття короля. Втілення аури могутності, що може вразити будь-кого.
Коли він робить свій крок, навіть найсильніший супротивник тремтить від страху від грізних кроків хижака.
Сфінкс виконуватиме роль захисника жителів Розенхайма.
Ці рядки були додані до статуї Сфінкса.
Статуя Сфінкса, що стоїть поряд з пірамідою, яка символізує місце останнього спочинку короля. Нарешті, були вирізані владні очі, щоб завершити статую.
Дінь!
[Майстерна робота! Ви створили статую Сфінкса.
Створена скульптором з чудовими навичками ручної роботи, а також викристалізувана його зусиллями і потом. Розповіді про його славу та репутацію розійдуться по всьому континенту.
Статуя Сфінкса
Статуя Сфінкса зроблена з міцного граніту, має сильний і мужній темперамент. Ця статуя, що нагадує короля Теодаррена, принесе процвітання королівству Розенхайм.
Художня цінність: 4 700.
Ефекти:
Ті, хто матимуть доступ до статуї, отримають баф відвага Сфінкса, що збільшить відновлення здоров’я та мани на 30% на день;
Швидкість пересування зросте на 15%;
Опір магії збільшиться на 20%;
Максимальна кількість здоров’я зросте на 15%;
Витривалість збільшить на 20;
Усі характеристики зростуть на 16.
Застосовано Левовий рев:
Всі монстри в околицях отримають зниження здібностей і втратять моральний дух;
Коли гравці битимуться біля статуї, їхній бойовий дух зросте.
Ці ефекти не взаємодіють з ефектами інших скульптур.
Загальна кількість майстерних робіт: 3.]
[Скульптурне мистецтво досягнуло дев’ятого рівня середнього рангу. Це дозволяє створювати більш делікатні та деталізовані скульптури.
Навичка Ремесло досягнула максимуму 10 рівня середнього рангу і переходить до рангу експерт, рівень 1.
Ви отримуєте бонус при використанні ручних інструментів і збільшення шкоди, яку завдаєте всіма видами зброї;
Тепер ви можете вивчити певні навички пов’язані з ремеслом.
Тепер можна вивчити навички рукопашного бою незалежно від класу.
Нова навичка: Рука розуму
Слава зросла на 630;
Мистецтво зросло на 10;
Стійкість зросла на 12.
Живучість зросла на 6.
Сфінкс доданий до списку чудес Сходу.
Від – власник Сфінкса. Якщо Сфінксу буде дано життя, воно буде розпочате з високою лояльністю до Віда.
Ви створили майстерну роботу. Ви отримали один бал до всіх характеристик.]
[Новий титул! Ви здобули титул: Майстер з винятковою спритністю.
Надається за досягнення рівня майстра у навичці Ремесло!
Почесний титул за надзвичайну спритність.
Надається лише найкращому майстру.]
Від, який тримався за обличчя Сфінкса, розреготався.
– Ахахаха! – його фальшива усмішка перетворилася на справжню.
Звичайні люди завжди будуть захоплюватися тим, хто першим досягнув статусу майстра!
У цьому випадку це була навичка Ремесло. Дивовижно складні рухи руками, які не може уявити широкий загал!
«Я нарешті досягнув рангу експерта!»
Навичка Рука розуму. Він здобув її разом з навичкою Ремесло експертного рангу, тому це має бути щось виняткове.
Від перевірив набуту навичку.
– Перевірка навички Рука розуму!
[Рука розуму
Після досягнення майже легендарного рівня спритності ви можете викликати «третю руку», використовуючи свій розум. За допомогою «третьої руки» можна маніпулювати предметами і навіть атакувати ворогів.
Однак вашій «третій руці» не під силу використовувати якість навички.
Споживає 2 очка магії на секунду.]
За невелику кількість мани він зможе викликати додаткову руку. Вона здатна тримати гравірувальний ніж або інші інструменти. При роботі над високою статуєю ця навичка буде йому дуже корисною. Однак її не можна використати для застосування навичок у бою.
«Залежно від того, як я нею користуюся, вона може бути для мене великою перевагою».
Щоб стати вправним скульптором, потрібно постійно переборювати виклики та долати багато труднощів. І створення ще однієї статуї – майстерної роботи – принесло Віду невимовну радість, оскільки він отримав величезний бонус до характеристик.
Скульптори стають сильнішими, збираючи маленькі бонуси, щоб зробити один значний приріст. Проте майстерні роботи давали набагато більші бонуси, бо їх створювали рідко, але це не принесло значного зростання.
Створення майстерної роботи збільшило характеристики Стійкість, Живучість і Мистецтво. Хоча ці характеристики дійсно допомагали вистояти в бою та створювати нові мистецькі роботи, але вони не мали великої користі, коли справа доходило до битви, на відміну від Сили, Спритності, Мудрості та Інтелекту.
Ці характеристики зросли лише на одне очко. Тож, якою б великою не була створена скульптура, вона не робила його надто сильним.
***
Поки Від висів на скульптурі, біля її підніжжя зібрався великий натовп.
Вирізати скульптуру з цілого шматка породи дуже важко!
Більшість спостерігачів були стурбовані та налякані, бачачи, що Від просидів там без їжі та води кілька днів, б’ючи молотком по скелі.
Це величезний камінь, тож за один день не відбулося суттєвих змін.
Однак їхній страх повільно змінився на захват, оскільки форма статуї поступово вимальовувалася, поки нарешті статуя Сфінкса не була закінчена, випромінюючи блиск.
Велич і міць! Втілення короля Розенхайма!
Статуя також надавала різноманітні ефекти тим, хто її бачив.
– Моя живучість зросла!
– Моє здоров’я…
– Усі гляньте на характеристики!
Гравці повідкривали вікна характеристик і шоковано дивилися на них. До цього часу більшість гравців думали, що вони можуть підняти свої характеристики тільки за допомогою певних предметів або бафів од магів, священників і бардів.
Тепер вони зрозуміли, що скульптори також можуть піднімати характеристики. Деякі з гравців уже знали про ефекти скульптур, але ніхто з них ще не бачив такої абсурдної кількості, як кількість ефектів у статуї Сфінкса.
– Усі характеристики зросли…
– Навіть опір магії!
– День! Ефекти діятимуть цілий день! Гадаю, відтепер усі команди будуть відвідувати статую Сфінкса перед полюванням.
– Гмм… Клас скульптора здається корисним.
Коли люди побачили статую Сфінкса їхнє уявлення про клас скульптора змінився.
«Потрібно подружитися з якимось скульптором!»
Ніхто з них насправді не хотів змінювати свій клас на скульптор. Проте, побачивши скульптора за роботою, вони зрозуміли, що гравцям цього класу довелося зазнати.
Якою б привабливою для них у цей момент не була професія скульптора, ніхто насправді не хотів докладати необхідних зусиль. Набагато легше просто познайомитися з одним.
Однак нова інформація продовжувала з’являтися.
– Левовий рев! Говорять, він значно підвищує бойовий дух.
– Який взагалі сенс у бойовому дусі…
– Хіба ти не знаєш? Що більший твій рівень, то слабшими стаються навички ворогів. Однак це працює і навпаки теж. Тому чим вищий твій бойовий дух, то менше знижуються твої навички.
Головною причиною для гравців збиратися у групи – це полювання на сильних монстрів, на яких вони не могли полювати поодинці. Найпоширенішою причиною невдач такий груп була відсутність бойового духу. Проте навіть якби він був високим, то це все одно не гарантувало перемоги.
Зазвичай, гравцям низьких рівнів доводиться збиратися в команди проти сильніших монстрів. Однак з ефектами, що надає статуя, вони можуть боротися із сильними монстрами майже на рівних.
Поки натовп гудів про покращення характеристики, що надає статуя, внутрішні чати гільдій переповнилися людьми, що говорили про клас скульптор.
– Гільдмайстре, я знайшов дивовижну професію…
– Клас скульптор не настільки нікчемний, як ми вважали.
Усі гільдії почали будувати плани по вербуванню скульптора Віда. Поки він сам ти часом просто висів на скульптурі, переповнений емоціями.
Скульптурне мистецтво – 9 рівень середнього рангу! Експертний ранг Ремесла!
Дійсно, титул «Майстер з винятковою спритністю» дали йому не даремно. Зазвичай гра давала більш узагальнені титули, як-от «той, хто виконав це завдання» або «той, хто уполював цього рідкісного монстра».
Проте ремісничі навички мали свою особливість у присвоєнні титулів. Найважливіший титул міг здобути лише найкращий ремісник на континенті. Першою людиною, яка досягнула експертного рівня у певних ремісничих навичках!
Той факт, що він – перший гравець, який досягнув експертного рангу в ремісничих навичках, стане невеликою віхою у Легенді Віда.
***
Пейл привітався з друзями і представив Мейлон.
– Привіт. Мене звати Мейлон. Я рейнджер і дівчина Пейла.
– Приємно познайомитися.
Сурка, Ірен і Ромуна зустріли її теплими усмішками, вітаючи нову знайому.
Хоча Пейлу якийсь час подобалася Ромуна, оскільки вони були друзями дитинства, він знайшов своє справжнє кохання з Мейлон.
Закоханий чоловік завжди виглядає впевненим і розслабленим, як тільки він завоював свою кохану. Ромуна першою помітила цю зміну і вже знала, що вони збираються сказати.
– Ми не так давно знайомі, але ми кохаємо одне одного.
– Я дуже щаслива, що зустріла Пейла.
Сказали вони, обмінюючись ніжними поглядами.
Порозуміння між закоханими.
Раптом Сурка, що уважно вивчала обличчя Мейлон, вигукнула:
– О! Твоє обличчя виглядає знайомим, я бачила тебе десь раніше?
– Якщо подумати, гадаю я теж бачила тебе раніше…
– Так. Я бачила тебе не раз… хоча твоє лице трохи інакше.
Ірен і Ромуна також почали уважно дивитися на Мейлон. Вони були впевнені, що зустрілися з нею вперше у грі. Та все ж вона виглядає знайомою.
Пейл теж доєднався.
– Щиро кажучи, здається, я теж десь тебе бачив.
Мейлон боролося з ваганнями і вирішила розкритися їм.
– Ви дивилися якісь програми пов’язані з Королівською Дорогою?
– Е? О! Якщо подумати…
– Саме так, я – Шін Хємін.
Усвідомивши це, супутники Мейлон не могли приховати свого подиву.
– Даруйте, я не хотіла цього приховувати, але не бажала вас турбувати. Не хотіла потрапити під упередження…
Мейлон продовжувала пояснювати, але ніхто не звертав на це уваги.
– Це дивовижно – зустріти ведучу одного з популярних шоу про Королівську Дорогу.
– Не знала, що ведучі програм насправді теж грають у Королівську Дорогу.
– Але твоє обличчя виглядає трохи інакше на екрані.
– Знаю. Я також не впізнав її спочатку.
– Дурень. На телебаченні накладають багато макіяжу.
– О! Зрозуміло. Але ти і так гарна, сестричко!
– Дя… дякую.
Ведучий програми і естрадний артист трохи відрізнялися. Теж саме із диктором радіостанції.
– Скажи, ти чуєш на роботі яку-небудь секретну інформацію, невідому широкому загалу?
– Ну, іноді. Я всього лиш ведуча, тож знаю трохи більше, ніж всі інші.
– Твоя компанія дає тобі якесь спорядження?
– Рідко. Але таке іноді трапляється.
– Ого! Заздрю. То чому тобі подобається Пейл?
– Я просто зрозуміло, коли зустріла його, що він моя людина.
Тоді Ромуна несподівано запитала:
– Але чи нормально для телеведучого ось так грати в ігри?
– Ну, мені потрібно збирати інформацію…
– Інформацію… про піраміду? Ми можемо попросити Віда про ексклюзивне інтерв’ю у будь-який час, якщо хочеш. Запитати?
– Дякую, але ні, мені доведеться відмовитися. – Мейлон яскраво всміхнулася. – Я познайомилися з Пейлом не для того, щоб щось отримати.
– Мейлон, ти…
Пейл був зворушений її словами і усміхнувся.
– Не дивися на мене так. Це природно. Та якщо говорити про справу, я б хотіла попросити Віда про інтерв’ю, але це може його образити.
– …
У цю мить Пейл і Сурка зрозуміли, як помилилася Мейлон.
«Це точно не…»
«Вона зовсім не знає Віда».
***
Останнім часом на будівництво приходило багато представників гільдії, щоб зустрітися з Відом.
Спочатку вони вихвалялися перевагами перебування у гільдії, а потім активно намагалися його завербувати.
– Наша гільдія найбільша у Розенхаймі. У цьому королівстві немає нікого більш впливового чи сильнішого, ніж ми. Ти не пошкодуєш, якщо приєднаєшся до нас.
– Ми не тільки купуватимемо твої скульптури за розумною ціною, але і платитимемо тобі щоденну зарплату. А якщо ти захочеш піти на полювання, ми негайно приймемо тебе до групи і надамо спорядження.
– Ти випадково не хочеш покинути це тісне королівство і переїхати у центр континенту? Знаю, ти вже отримав багато пропозицій, але у нас найкращі умови…
Всі представники зверхньо дивилися на Віда. Вони обіцяли різні переваги, як-от сили, щоб піднятися до 200 рівня. Вони автоматично припускали, що всі представники ремісничих професій мали низький рівень.
Але Від не звичайний ремісник. Його рівень набагато вищий, ніж у гравців суміжних класів. Також в усіх пропозиція було більше обмежень, ніж переваг.
Усі гільдії хотіли мати ексклюзивні права на його скульптури, а якщо вони надаватимуть спорядження для полювання, то вимагатимуть все повернути. Навіть якби він погодився і взяв би на полювання рідкісні та унікальні предмети, від цього він би мав більше проблем, ніж користі. Від завжди полює у найнебезпечніших місцях. Будь-яка битва може призвести до його загибелі, і, як наслідок, до втрати позичених предметів.
А стратегія Віда взагалі спрямована на швидше підняття рівнів і продаж дорогих предметів на аукціоні. Гільдія тільки б перешкоджала у таких справах.
– Вибачте, але я не можу прийняти вашу пропозицію. – Від відхилив кожну пропозицію.
Що більше переваг у пропозиції, то жорсткіші обмеження.
Постійно виготовляти скульптури, щоб їх роздали мисливським групам гільдії…
Ніколи! У майбутньому він стане відомішим і продаватиме більше мистецьких робіт за більші гроші.
Після того, як всі їхні пропозиції відхилили, гільдії відступили і потроху заспокоїлися.
«У будь-якому разі, він всього лиш скульптор. Крім того, не можна отримати більший бонус, використовуючи інші скульптури».
«Одної скульптури недостатньо, чи не так?»
«Це велика скульптура, не можливо самому претендувати на неї. Інші скульптури з бонусними ефектами також мають бути великими, і їх неможливо буде носити з собою».
«Ефект триває лише день. Ми не можемо щодня повертатися до нашої гільдії, щоб подивитися на статую».
Вони вирішили визнати рішення Віда, оскільки почали трохи розуміти професію скульптора. Такі гравці, як Від, мають постійно бути у русі, створюючи витвори мистецтва у різних куточках континенту. Вони не можуть залишатися на одному місці та просто створювати речі, як інші ремісники.
Після завершення статуї Сфінкса Від повернувся до роботи над пірамідою. Багато чого вже зроблено, але до завершення ще далеко.
Що вищою ставала піраміда, то важке гравцям було доставляти кам’яні блоки на її вершину. Їм навіть довелося зробити величезний пандус із землі та піску, і багато гравців користувалися ним, щоб повільно нести кам’яні блоки на вершину піраміди.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Помилки й хиби десь є, потім гляну та виправлю або вказуйте мені на них.
Переклад з англійської, а не з мови оригіналу, тому можуть і будуть втрачені деякі сенси, особливості тощо. Переклад непрофесійний, як помітите помилку – вкажіть, виправлю. Можете написати про них на пошту sribnaptaha@ukr.net або на сторінці Facebook. Телеграм.
У мене є Patreon. Можете підтримати копійчиною і отримати за це добрячки: замовити якийсь твір (написати або перекласти) або прискорити написання вже опублікованих, але ще не закінчених творів.
Або можете поблукати по сайту. Вам неважко, мені приємно.
Манхву можна завантажити тут або почитати онлайн тут чи тут.