Інші варіанти назви: Скульптор місячного світла / Легендарний скульптор місячного світла / ЛМС / СМС / ЛСМС
Англійська назва: The L. Moonlight Sculptor / LMS
Мова оригіналу: корейська
Автор/ка: Nam Heesung (남희성) / Нам Хісон (Нам Хвісон)
Жанри: бойовик, бойові мистецтва, наукова фантастика, пригоди, комедія, фентезі, шьонен, ЛітРПГ
Рік: 2007
Томів: 58
Випуск: завершений
Перекладачка: Silver Raven
Переклад: у процесі
Опис: Людина, покинута світом, людина, що поклоняється грошам, людина, відома як легендарний Бог Війни у дуже популярній MMORPG «Континент Магії». З досягненням повноліття він вирішує попрощатися з грою, але спроба заробити щось за вкладений час і зусилля має такий наслідок, якого ніхто не міг уявити.
Завдяки ряду випадковостей його легендарний персонаж продається за 3 мільярди вон, приносячи йому велику радість, що змінилась глибоким відчаєм, бо він змушений віддати майже все жадібним лихварям. Відкривши можливість заробляти гроші завдяки іграм, головний герой піднімається з прірви з новим наміром і йде прямо до нової епохи під керівництвом першої в історії MMORPG у віртуальній реальності «Королівська Дорога».
Це легенда про Лі Хьона, про шлях до вершини, з серцем, що любить тільки рідних, з безмежним прагненням до грошей, про його винятковий розум, треноване тіло і вмінням наполегливої праці, що завжди підтримувало головного героя на плаву.
Переклад з англійської. Тобто переклад з перекладу, деякі сенси й особливості будуть втрачені.
Повернись живим тут.
Госпітальєри тут.
Благодійний фонд Сергія Притули сайт тут.
Особливу подяку за появу цього перекладу можете висловити Drakula.
Розділ 9. Її скульптури. Частина 2
***
На кам’янистій поверхні розцвіли квіти.
Вирізані з каменю, вони виглядали майже як справжні квіти. Настільки справжні, що на кількох сиділи кам’яні метелики і в повітрі ніби витав приємний аромат.
Оскільки квіткове поле зроблене з каменю, воно мало незвичайні кольори. Білий, сірий і чорний, з візерунком і без візерунка. Разом вони створили таємничу атмосферну на кам’яній ділянці, в центі якої Від повністю занурився у створення головної статуї…
«Дивно…»
Що ближче він до завершення роботи, то сильнішим було відчуття, що сльози ось-ось потечуть з прекрасних очей Союн. І хоча в загальному скульптура не справляла такого враження, її очі наповнювалися нестерпним смутком…
Відповідно до своїх інстинктів і довірившись пориву власного серця, він створив надзвичайно сумну статую. Навіть здавалося, що від співчуття до красуні плакали і всі навколишні квіти.
Настрій Віда також погіршився від усвідомлення цього факту.
«Я маю зробити її щасливішою. Я більше не можу змінити очі, але можу зробити щось з рештою обличчя!»
Дуже повільно і ретельно працюючи над обличчям статуї, Від зрештою зміг зробити сумну дівчину зі щирою усмішкою на губах.
Дінь!
У мить, коли Від закінчив статую, перед ним з’явилося вікно.
[Будь ласка, дайте ім’я створеній скульптурі.]
– Дати ім’я?
Такого ще не траплялося. Від розгублено нахилив голову і сказав:
– Союн.
[Ви даєте статуї назву «Союн»?]
– Так.
[Шедевр! Грандіозна робота!
Ви закінчили статую «Союн»!
Ця робота містить у собі суперечність. Залежно від настрою, кожна людина бачитиме у ній щось своє. Молодий і неймовірно талановитий скульптор створив у цих краях скульптурну композицію, що викликає неоднозначні почуття.
Художня цінність: 8700
Ефекти:
— У кожного, хто погляне на статую, відновлення здоров’я і магії зросте на 40% протягом дня.
— Швидкість пересування збільшиться на 20%.
— Усі характеристики зростуть на 30.
— Ефекти двох випадкових характеристик зростуть на 30%.
— Надається бонус до атак стихією землі в денний час.
— Скульптура випромінює особливий аромат, який загоює рани.
— У випадку передачі прав на цю скульптуру певній особі, вплив ефектів скульптури для цієї особи зростуть на 20%.
— У випадку попереднього пункту, вплив ефектів для інших зменшить на 60%.
— Ефекти не поєднуються з ефектами інших скульптур.
Кількість створених шедеврів: 1.]
[— Навичка Розуміння Скульптури зросла на один рівень.
— Навичка Ремесло досягнула рангу майстра, рівень 2. Ефективність усіх ремісничих навичок зросла на 8%. Це впливає на різні аспекти.
— Слава зросла на 1680.
— Мистецтво зросло на 65.
— Бойовий Дух зріс на 7.
— Витривалість зросла на 4.
— Шарм зріс на 40.]
[Усі права на статую належать Майстру Віду. Якщо в майбутньому цій статуї дадуть життя, вона буде вірна йому.
Як нагорода за створення шедевра, всі характеристики зростають на 3.]
Шедевр!
Від створив те, про що навіть не мріяв.
– Тааааак!
З давніх часів у світі залишилося багато творів мистецтва! І більшість із них зображували жінок. Можливо тому, що вони такі складні та красиві.
Але Від радів не тільки тому, що йому вдалося створити шедевр. Найголовніше, завдяки цьому він нарешті досягнув рангу майстра.
[Навичка Скульптурне Мистецтво досягнула рангу майстра, рівень 1. Тепер ви можете працювати з будь-якими матеріалами.
Навичка Скульптурне Мистецтво досягнула рангу майстра. Це впливає на інші ваші навички та характеристики.
Ефективність навички Скульптурний Клинок зростає на 30%. До навички додані нові властивості. Витрати маги зменшені вдвічі. ]
[Навичка Скульптурне Мистецтво пов’язана з іншими ремісничими навичками.
Навичка Ковальство:
Тепер можна створювати бронзові скульптури.
Скульптури створені шляхом заливання розтопленого металу в форму, будуть міцнішими і довговічнішими.
Навичка Кулінарія:
Ваші страви тепер будуть яскравішими та смачнішими. Також вони будуть красивішими з художньої точки зору.
Навичка Шиття:
Тепер ви можете прикрашати одяг, створюючи вбрання на замовлення.
Всі показники зросли на 20.]
[— Слава зросла на 600.
— Мистецтво зросло на 20
Доступна нова навичка для вивчення: Скульптурна техніка Місячне Світло.
Ця техніка доступна лише гравцям з рангом майстра. Тепер крім витончених, майстерних, грандіозних робіт і шедеврів доступний прихований клас скульптур – Скульптури місячного світла. Місячні скульптури уособлюють саму природу та дозволяють захистити друзів від ворогів.
Майстер, який бажає захистити свою кохану від усіх небезпек, оцінить цю неймовірну здібність.
Ви можете дізнатися більше про Скульптурну техніку Місячне Світло в гільдії митців.]
Нарешті він перейшов від середнього рангу до майстерного!
– Ха-ха-ха! – Від весело розреготався.
Що може бути приємнішим для скульптора, ніж досягнути рангу майстра в навичці Скульптурне Мистецтво.
Клас Коваль набагато популярніший і, звичайно, хтось уже досягнув майстерного рангу, але серед скульпторів він був першим. Єдиний скульптор з високим рівнем навички на всьому континенті Версаль!
– Тепер я не шкодую, що став скульптором!
Від відчував, що весь світ радіє разом з ним. Але він швидко отямився і почав думати про найближче майбутнє.
«Зараз не час для цього».
Скоро повернеться Союн.
Шедевр мав особливі ефекти, їхні наслідки неможливо не помітити. Це результат навички Скульптурне Мистецтво, якого не можливо уникнути.
Коли дівчина повернеться, вона може знайти статую, а разом з нею й інші скульптури. Дізнавшись про них, вона так просто це не залишить.
– Час тікати!
Від востаннє поглянув на скульптуру і попрямував до виходу з ущелини.
Великий майстер-скульптор, який щойно створив градіозний твір і досягнув рангу майстра в навичці Скульптурне Мистецтво, мав тікати від свого дітища якнайшвидше.
***
Пізно вночі за ігровим часом Союн знову зайшла до гри.
З’явившись, вона, як завжди, оглянулася навколо.
Орк! За останні кілька днів вона звикла до його присутності. Він іноді годував її, ремонтував обладунки, прикривав їй спину. Корисний орк.
Але скільки б вона його не шукала, орка ніде не видно.
«Пішов».
Хоча вони подорожували разом, Союн не відкрилася йому. Однак вона все ж відчувала якусь порожнечу всередині. Знову сама.
Перевіривши обладунок і меч, вона вирушила в дорогу.
Після виходу з ущелини вона планувала шукати нові землі, населенні безліччю різних почвар. Але раптом відчула якийсь незвичний аромат.
– …? – вона пішла за ним.
Запах привів її на маленьку квіткову галявину, посеред якої стояла статуя.
Статуя дівчини, яка водночас сміється і плаче. Це так схоже на неї саму.
– … – Союн розгублено завмерла.
«Плачу? Я?»
Вона ніби дивилася в дзеркало. Але у відображені вона плакала.
«Ні. Це не можу бути я. Я ніколи не плачу. Принаймні, скільки себе пам’ятаю…»
Союн забула, коли вона востаннє плакала. Останнім часом все, що вона робила, це намагалася стати якомога сильнішою.
З самого дитинства вона тримала горе всередині себе. Союн свідомо уникала всіх страждань і болю. А найкращий спосіб це зробити – повністю уникати людей. Якщо з нею ніхто не розмовляв, то ніхто не міг її образити і вона могла жити спокійно.
І їй би не довелося плакати. Не довелося б відчувати біль, який розбиває її світ на шматки.
Ось чому вона завжди спокійна.
Вчора, сьогодні та завтра.
Вона нікому і ніколи не відкривала душу.
В якийсь момент їй стало важко говорити, вона почала боятися зближення з іншими людьми. Союн припинила говорити навіть сама з собою. Вона поховала почуття глибоко всередині себе.
Вона нагороджувала всіх, хто намагався наблизитися до неї, підозрою і сумнівом. Намагаючись уникнути болю і горя, вона втратила і щастя.
Плач, що йшов з глибини її душі, наростав у грудях, і разом з ним виривалися назовні всі почуття, що вона ховала всередині.
– …
Союн сховала обличчя в руках. По її щоках текли сльози.
***
Зала Слави на сайті Королівської Дороги!
Наближався призначений завданням час і напруга зростала.
– День битви проти Немертвого легіону вже близько.
– Чи зможе той орк закінчити квест? Зрештою, це рівень складності «A».
– Погляньте на його обличчя. Воно страшне! Хтось з таким обличчям може впоратися з будь-чим.
– Він може. Повинен. Бо я маг.
– Я теж маг. Я вибрав спеціалізацію «Темна магія» і так настраждався… Тепер я точно стану некромантом.
– Розкажи більше про некромантів.
– Хвилинку, почекайте…
– Комусь відоме щось нове?
Майбутню подію активно обговорювали на форумі.
Вже було багато тем з різними питаннями й ідеями щодо битви проти немертвих і про новий клас. Сотні тисяч гравців щосекунди читали теми і залишали коментарі.
Щохвилини хтось запитував про новини.
Оскільки завдання прямо стосувалося магів, вони найбільше розпалювали дискусію.
– Ааааа! Я хочу знати результат. Усі маги згодні зі мною, так?
– Мене цікавить не лише результат, але і сама битва. Війна проти немертвих у таких великих масштабах! Це абсолютно новий рівень, нічого подібно ще не було!
– Так, я вже втомився від звичайних облог. Більшість з них дуже швидко закінчуються і всі вони проходять однаково.
– Воїни атакують, маги б’ють одне одного заклинаннями… Я вже стільки разів це бачив.
– Коли одна зі сторін значно сильніша, все стає цікавішим.
Люди перейшли до бідкань щодо облог.
Щойно якась гільдія починала значно випереджати іншу, як ті негайно створювали тимчасовий альянс і повертали знахабнілу гільдію на її місце.
– Я хочу побачити, як все проходитиме…
– Де? Трансляцію не анонсували на жодному каналі.
– Правда… Отже, нам доведеться чекати, коли відео з’явиться в Залі Слави?
– Малоймовірно.
– Ха! Чим займаються телевізійники?
І тут до розмови приєдналася нова людина.
– Друзі! У вільному місті Сомрен гравець на ім’я Від завершив ще один квест. Не дивуйтеся, але це той самий Від з Континенту Магії!
– Від з Континенту Магії?!
– Я чув, що він грає у Королівську Дорогу, деякі навіть говорять, що він приєднався до ордену Фреї.
– Еге. Ми теж так думали, – новенький продовжував, – але цього разу квест, який він завершив, пов’язаний з перемогою над некромантами!
– Заждіть. То це наступний квест у ланцюжку після перемоги над вампірами і поверненням корони Фарго?
– Некроманти? Тоді той Орк на відео…?
– Від. Від став орком і б’ється проти немертвих!
У цю мить тема з обговоренням відео практично вибухнула. Буквально за кілька хвилин тисячі, а може мільйони повідомлень почали з’являтися одне за одним. Хтось радів, хтось гнівався, але ніхто не залишився байдужим.
Герой Континенту Магії.
Попри те, що пік популярності цієї гри давно минув, багато колишніх гравців досі мають про неї приємні спогади. Вони любили згадувати минуле.
– Так… Кожен, хто хоч раз бачив його в дії, не забуде харизми та позерства, які він демонстрував у Континенті Магії.
– Точно. Він істинний темний лицар, який змітає своїх ворогів, як буря.
– Поєднання навичок, ефективне застосування здібностей і розумне використання особливостей місцевості в нескінчених боях. Жодних компромісів. Від є взірцем для багатьох із нас!
– Від відкривав шлях у місця, куди ніхто інший не міг потрапити. Він був легендою.
Колишні гравці Континенту Магії залишали численні повідомлення. Інші користувачі ставили запитання.
– Хто такий цей Від?
– Цей Від справді такий чудовий?
– Ви ще не знаєте про Віда, бо він, мабуть, не так давно приєднався до Королівської Дороги. Всі, хто коли-небудь грали у Континент Магії, знають його. Він встановив рекорд!
– Я колись стежив за ним. Зараз я вам розкажу про це. Того разу я пішов за ним до рівнин Розенда. Їх населяли Вартові Пекла та Цербери. І Від просто вбивав їх! Це було реально круто.
– Але з високим рівнем це не має бути проблемою?
– Так, це правда. Але це сталося тоді, коли там ще ніхто не полював. Від був першим. Ніхто з моїх друзів по Континенту Магії в це не вірив. Тому я і пішов за ним, що перевірити сам. І він прикінчив усіх монстрів, не зробивши жодної помилки. У битві він ніби дикий звір, за ним залишалися гори мертвих тіл. Але це ще не все.
– Є ще щось?
– Тільки не дивуйся. Одного разу він полював 200 годин без перерв!
– 200 годин?!
Багато гравців Королівської Дороги присвячували свій вільний час грі. Багато з тих, хто вважав себе хорошими гравцями, пишалися цим. І, звичайно, всі вони хоча б раз забували поїсти або грали до пізньої години.
Але навіть для них двохсотгодинний ігровий марафон був чимось неможливим. Від недарма був легендою.
І тут до обговорення приєдналися ще гравці з новою інформацією.
– Ми полювали у Рівнинах Відчаю. Можливо, для гравців із центру континенту це не дуже складно, але в Розенхаймі туди наважується зайти лише кілька десятків людей. І зустріли там маленького худого орка…
– Якщо ви ще не зрозуміли, ми зустріли там Карічві! Цього разу він був худим, але обличчя було таке саме.
– Битва проти Немертвого легіону відбуватиметься на Рівнинах Відчаю!
Усі чекали в Залі Слави, щоб побачити результат.
Можливо, якби хтось виклав повну інформацію про завдання, люди б так не хвилювалися. Але відсутність будь-яких новин лише підігрівало цікавість великої кількості гравців.
***
KMC Media відкрила нову секцію програми: Континент Версаль.
І сьогодні Шін Хємін і О Джуван читали перші новини.
– Ціни на мітрил продовжують зростати. Гільдія Піратів, якій належить мітрилова шахта вже підняла ціну на 20%, що викликало обурення серед інших гравців.
– Як ви посилюєте зброю? Ефект від на цей час знайдених точильних каменів не такий вже і великий. Але чи відомо вам, що коваль із середнім рангом навички може значно підвищити міцність і показник атаки вашої зброї?
– Новий торговий шлях відкритий між королівствами Лутун і Тор. Дорога проходить крізь Ліс Неповернення. Гільдія Багряних Вовків очистила його від монстрів і збудувала дорогу. Торговці, що використовують цю дорогу, мають сплатити 10% податку.
– Хоча вони втрачають 10% свого доходу, але враховуючи наскільки цей шлях зручний, багато гравців вирішать ним скористатися.
– Саме так. На деякий час дохід гільдії зросте. Багато гравців розглядатимуть можливість приєднатися до їхніх лав.
Розповіді з континенту Версаль.
Спочатку вони розповідали про монстрів, місця для полювання та класи. Потім обговорювали політику, суспільство й економіку. Коли великі країни, такі як королівства, протистояли одна одній, відбувалося багато змін і з’являлася купа нових квестів.
Тому другу частину програми розділяли між собою експерти в різних сферах.
Сьогодні обговорювали завдання про зупинку Немертвого легіону.
– Його рівень дуже високий. Багато гравців сподіваються на його успіх, але, швидше за все, квест буде провалений. – Впевнено висловив свою точку зору військовий експерт Є Йонхан. – У будь-якій війні кількість – це не найважливіша частина. Важливо не те, скільки в тебе солдатів, а як добре вони виконують накази та працюють разом. Неможливо битися проти армії немертвих з такими різноманітними силами: орками, темними ельфами і людьми.
Хан Єльсо, що сидів поруч з ним, кивнув на знак згоди. Він також грав у Королівську Дорогу і входив до 300 найсильніших гравців.
– Правильно, щоб керувати такими різними расами йому необхідно мати високе лідерство. Чи зможе він повести їх у битву?
– Я теж так думаю. Битися разом з орками і темними ельфами проти армії немертвих – марна трата часу. Якби я був на його місці, то давно б уже втік звідти.
– І ніхто б не засуджував вас. Цей квест неможливо виконати самому. І, наскільки мені відомо, жодна з 50 найкращих гільдій не отримала запиту про допомогу. У моїй гільдії Багряних Найманців про це ніхто не чув. Тому він точно провалить квест.
– Цілком імовірно, що після його смерті, орки і темні ельфи стануть немертвими та нападуть на інші королівства. Згідно з нашими дослідженнями, всі завдання рівня складності «B», які гравці отримували до цього часу, були пов’язані з перемогою над невеликими групами дуже сильних монстрів або проходженням дуже складного маршруту. Однак квест рівня складності «A» вплине на ситуацію на цілому континенті.
– Але вам не потрібно хвилюватися про це. Коли прийде Немертвий легіон наша гільдія Багряних Найманців стоятиме в першій лінії та захищатиме людські королівства.
Майже всі учасники дискусії схилялися до думки, що завдання буде провалено. Багато із запрошених гравців користувалися цією можливістю, щоб залучити до своїх гільдій нових членів, обіцяючи допомогу в майбутній катастрофі.
Шін Хємін насупилася.
– Отже, квест, за який всі вболівають, може зазнати невдачі?
– Хто знає… Можливо, все вже закінчено, або…
– Або він кинув квест і давно втік.
Всі говорили про невдачу.
Але потім зіткнулися з колосальним протестом простих гравців. З людьми, які знали Віда! Ті, хто з нетерпінням чекав, коли стане доступним новий клас Неромант, лаялися на них.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Помилки й хиби десь є, потім гляну та виправлю або вказуйте мені на них.
Переклад з англійської, а не з мови оригіналу, тому можуть і будуть втрачені деякі сенси, особливості тощо. Переклад непрофесійний, як помітите помилку – вкажіть, виправлю. Можете написати про них на пошту sribnaptaha@ukr.net або на сторінці Facebook. Телеграм.
У мене є Patreon і Buymeacoffee.Можете підтримати копійчиною і отримати за це добрячки: замовити якийсь твір (написати або перекласти) або прискорити написання вже опублікованих, але ще не закінчених творів.
Погуляйте кілька хвилин по сайту. Вам неважко, мені приємно, і це теж буде підтримкою ♥
Манхву можна завантажити тут або почитати онлайн тут чи тут.