Інші варіанти назви: Скульптор місячного світла / Легендарний скульптор місячного світла / ЛМС / СМС / ЛСМС
Англійська назва: The L. Moonlight Sculptor / LMS
Мова оригіналу: корейська
Автор/ка: Nam Heesung (남희성) / Нам Хісон (Нам Хвісон)
Жанри: бойовик, бойові мистецтва, наукова фантастика, пригоди, комедія, фентезі, шьонен, ЛітРПГ
Рік: 2007
Томів: 58
Випуск: завершений
Перекладачка: Silver Raven
Переклад: у процесі
Опис: Людина, покинута світом, людина, що поклоняється грошам, людина, відома як легендарний Бог Війни у дуже популярній MMORPG «Континент Магії». З досягненням повноліття він вирішує попрощатися з грою, але спроба заробити щось за вкладений час і зусилля має такий наслідок, якого ніхто не міг уявити.
Завдяки ряду випадковостей його легендарний персонаж продається за 3 мільярди вон, приносячи йому велику радість, що змінилась глибоким відчаєм, бо він змушений віддати майже все жадібним лихварям. Відкривши можливість заробляти гроші завдяки іграм, головний герой піднімається з прірви з новим наміром і йде прямо до нової епохи під керівництвом першої в історії MMORPG у віртуальній реальності «Королівська Дорога».
Це легенда про Лі Хьона, про шлях до вершини, з серцем, що любить тільки рідних, з безмежним прагненням до грошей, про його винятковий розум, треноване тіло і вмінням наполегливої праці, що завжди підтримувало головного героя на плаву.
Переклад з англійської. Тобто переклад з перекладу, деякі сенси й особливості будуть втрачені.
Повернись живим тут.
Госпітальєри тут.
Благодійний фонд Сергія Притули тут.
Особлива і безмежна подяка: D. Gromyko.
Щира подяка: P. Shapoval, D. Konarev, Kiltavik ワィタリ, Andrii, Shvaigzam, Misha, vch_m, Vitaliy, Y. Tymoshenko, Drakula, db4tz, vilgerforc, Kirito Kun.
Розділ 6. Яма, Підземелля Ліча! Частина 2
– Вісім днів може бути забагато. Нумо спробуємо очистити підземелля за ніч! Отже, вперед!
Ґомчі2, Ґомчі3, Ґомчі4, Ґомчі5!
Бій був для них таким же звичним, як і щоденні прийоми їжі. Для когось ці вісім днів були б виснажливим полюванням, але вони збиралися насолоджуватися кожною миттю.
Група, за винятком Ґомчі і Віда, вважала, що їм буде складно знищити всіх монстрів лише за вісім днів. Однак вони сильно змінилися у порівняні з тим, що було раніше.
Звичайно, у Ґомчі були підвищені характеристики, проте бойові навички Пейла, Хварьон і Зефіра значно покращилися.
– Цього разу лицарі-скелети! Більше ніж п’ять!
Перш ніж прийняти рішення, Від послав Пейла на розвідку.
Зазвичай Пейл був лідером групи, але коли разом з ними був Від, то ці обов’язки лягали на нього.
Великі показники сили, витривалості і здоров’я, а також чудові навички фехтування виводили Віда в авангард.
Групу легше очолювати тому, хто безпосередньо бореться з ворогом, ніж лучнику. Ба більше, Від мав різноманітні навички, наприклад, Ремонт, Кулінарії, Розпізнавання і Перев’язка!
– Хварьон, відволічи двох з них за допомогою навички!
– Чарівний танець!
Хварьон почала танцювати, щоб приспати двох лицарів-скелетів. Тоді як решта групи вступила проти решти монстрів.
На початку вони просувалися повільно, щоб зрозуміти наскільки небезпечне Підземелля Ліча.
Лицарі-скелети, химери й інші немертві були монстрами, з якими було важко мати справу, враховуючи нинішній рівень членів групи. Рівні монстрів у найнижчому випадку були 300, а в найгіршому – 360.
Оскільки тут знаходилася база Немертвого Легіону, то не було нічого дивного в тому, що монстри тут мали доволі високий рівень.
Однак навичка Ремесло вплинула на інші навички Віда. Завдяки цьому сила атаки і захист групи зріс щонайменше на 10-20%!
Великою підмогою було те, що завдяки танцям Хварьон, вони мали справу з помірною кількістю супротивників.
Якби на них напало 7 або 8 лицарів-скелетів, їхня група могла зазнати значних втрат. Тому при дослідженні підземелля високого рівня потрібно бути дуже уважними. Однак, якщо у групі є танцюрист, він відіграє велику роль у відверненні уваги монстрів.
Звичайно, інколи танцюристам не вдавалося застосувати навички.
Таке траплялося, коли вони падали під час танцю. Коли на танцюристів діяла сила, з якою вони не могли впоратися, або коли вони на мить втрачали рівновагу. Що вищий рівень монстра, то більше зусиль потрібно докласти.
Проте Хварьон нечасто зазнавала невдач. Попри те, що її ноги тремтіли і боліли, вона рішуче продовжувала танцювати.
Якщо Хварьон і зазнавала невдачі, то це траплялося тоді, коли група стикалася з химерами або зомбі з інфекційними захворюваннями.
Химери мали рівень не менше 350. Однак справа була не тільки у різниці між рівнями, також монстри не бачили краси танцівниці.
Ліч створив химеру, яка мала тіло вовка і голову людожера.
– Люди! Їсти людей!
Оскільки танцівниця виглядала для химери як їжа, монстр не піддавався зачаруванню.
Танець зазвичай впливав на раси, які були подібні до людей, і на монстрів, які колись були людьми. У певному сенсі ця навичка мала великі обмеження.
– Дійсно багато досвіду.
Ірен, яка вже деякий час полювала, перевірила вікно характеристик і була здивована.
За цей проміжок часу кількість здобутого досвіду була приблизно у 3-4 рази більше, ніж за звичайного полювання.
Хоча вони отримували подвійну кількість очок досвіду через те, що першими відкрили це підземелля, все одно кількість досвіду була більшою, ніж можна було очікувати.
«Мабуть, це завдяки Віду і Ґомчі».
Ірен із заздрістю подивилася на Віда і Ґомчі.
Відомо, що жерці і священники мали невелику силу атаки. Хоча існувала навичка перетворення немертвого, її було недостатньо для справжнього полювання. Тому клірикам потрібні надійні воїни!
Від сказав:
– Гадаю, ми трохи ознайомилися з місцевими монстрами. Відтепер ми потроху будемо прискорювати темп.
– Ох!
– А ось і початок.
У Зефіра потемніло в очах. Хварьон різко вдихнула.
Можна сказати, що до цього моменту вони полювали з певним комфортом. Але оскільки Від сказав це, то зараз починалося справжнє полювання!
Швидкість полювання групи поступово зростала.
Раніше вони відпочивали перед тим, як піти до наступної зони мисливського угіддя, але тепер, якщо не було отримано серйозних травм, вони негайно переходили до іншої частини підземелля.
Після того, як це повторилося кілька разів, хтось після битви говорив, що йому потрібно зцілення або ремонт спорядження, і всі сідали відпочивати. Вважалося, що люди, які піднялися, відновилися достатньо, щоб битися далі, тому група негайно переходила до наступної зони полювання.
Далі все повторювалося заново. Однак проблема полягала в тому, що швидкість потроху прискорювалася.
Розрив між битвами, тобто час відпочинку, скорочувався.
Відповідно до прискореного полювання, яке очолював Від, група повинна була рухатися все швидше і швидше. Водночас вони з неймовірною швидкістю отримували досвід і речі.
– У мене виріс рівень.
Радісно сказав Пейл.
Група швидко відреагувала.
– Вітаю.
– У мене теж скоро виросте рівень.
– Тоді продовжуємо!
Тепер вони не виділяли часу на відпочинок.
Всі трималися, покладаючись на власні здібності, щоб якомога більше зберегти ману Ірен. Вони боролися з монстрами без лікування так довго, як тільки могли. Ірен зцілювали їх лише тоді, коли очки здоров’я опускалися нижче 30% і ситуація ставала справді небезпечною.
Поки члени групи трималися у битві, Від також міг підлікувати їх.
Розвинута навичка перев’язки – вона в одну мить допомагала загоїти рани. Члени групи могли дозволити собі короткий відпочинок саме під час перев’язки.
Зефір і Хварьон користувалися цим і йшли на хитрість.
– Кха!
– Я от-от помру! Віде, мені потрібна перев’язка.
Вони навмисно отримували серйозні травми і падали.
Навичка лицаря-скелета: Спис Темряви!
Вони навмисно підставляли плечі під списи темряви.
Хоча це було боляче, але вони могли терпіти цей біль, бо в них була можливість лягти і трохи перепочити. Якби спис поцілив у серце або голову, очки здоров’я різко б знизилося і їм би довелося лікуватися в Ірен. Хоча вони почувалися трохи винними, але розраховувала на те, що зможуть відпочити трохи довше, якщо їх перев’яже Від.
Вони могли уникати смертельних поранень й отримувати удари в ті місця, влучання в які може сильно, але не смертельно знизити кількість очок здоров’я.
Зефір і Хварьон уже пережили полювання Віда, тому у них майже одночасно виникли схожі думки.
Після того як у них влучили списи, їхнє здоров’я різко знизилося, а вони упали на землю.
«Чудово».
«Тепер у мене є трохи часу на відпочинок».
Зефір і Хварьон ледь помітно усміхнулися.
Від, який кинувся до них з бинтами, крикнув:
– Пейле!
– Так!
– Щоб зробити перев’язку знаходиться близько 45 секунд. Цього буде достатньо, щоб Хварьон і Зефір не загинули. Відволічіть монстрів на деякий час.
– Кху!
Поранені Зефір і Хварьон, які лежали на землі, застогнали.
«Я ніколи не виберуся з цього пекла».
«Потрібно померти належним чином».
Прискорене полювання!
У цьому місці відбувалося небувале швидкісне полювання.
***
Січві була орком!
На початку орки мали багато переваг.
Як і у варварів, вони мали високий показник здоров’я, живучість і захист, а штраф за смерть у них був набагато менший. Навіть якщо орк гине, зниження його рівня або рівня навичок було мінімальним.
Ба більше, якщо проявити до орків невелику прихильність, то можна отримати ціле село як своїх підлеглих.
Таким було зростання орків: гуртуватися разом, битися, тиснути на противника кількістю і зазнавати втрат.
Село Орків було переповнене гравцями.
Багато з них були користувачами-орками, що намагалися сформувати групи для полювання.
– Чвік-чвік-чвік! Ходімо полювати на лисиць.
– Лисиці. Чві-ік! У них смачне м’ясо.
Помилки й хиби десь є, потім гляну та виправлю або вказуйте мені на них.
Переклад з англійської, а не з мови оригіналу, тому можуть і будуть втрачені деякі сенси, особливості тощо. Переклад непрофесійний, як помітите помилку – вкажіть, виправлю. Можете написати про них на пошту sribnaptaha@ukr.net або на сторінці Facebook. Телеграм.
У мене є Patreon і Buymeacoffee. Банка. Можете підтримати копійчиною і отримати за це добрячки: замовити якийсь твір (написати або перекласти) або прискорити написання вже опублікованих, але ще не закінчених творів.
Погуляйте 2-3 хвилинки по сайту. Вам неважко, мені приємно, і це теж буде підтримкою ♥
Манхву можна завантажити тут або почитати онлайн тут чи тут.