ЛМС. Том 2. Розділ 8

Інші варіанти назви: Скульптор місячного світла / Легендарний скульптор місячного світла / ЛМС / СМС / ЛСМС

Англійська назва: The L. Moonlight Sculptor / LMS

Мова оригіналу: корейська

Автор/ка: Nam Heesung (남희성) / Нам Хісон (Нам Хвісон)

Жанри: бойовик, бойові мистецтва, наукова фантастика, пригоди, комедія, фентезі, шьонен, ЛітРПГ

Рік: 2007

Томів: 58

Випуск: завершений

Перекладачка: Silver Raven

Переклад: у процесі

Опис: Людина, покинута світом, людина, що поклоняється грошам, людина, відома як легендарний Бог Війни у дуже популярній MMORPG «Континент Магії». З досягненням повноліття він вирішує попрощатися з грою, але спроба заробити щось за вкладений час і зусилля має такий наслідок, якого ніхто не міг уявити.

Завдяки ряду випадковостей його легендарний персонаж продається за 3 мільярди вон, приносячи йому велику радість, що змінилась глибоким відчаєм, бо він змушений віддати майже все жадібним лихварям. Відкривши можливість заробляти гроші завдяки іграм, головний герой піднімається з прірви з новим наміром і йде прямо до нової епохи під керівництвом першої в історії MMORPG у віртуальній реальності «Королівська Дорога».

Це легенда про Лі Хьона, про шлях до вершини, з серцем, що любить тільки рідних, з безмежним прагненням до грошей, про його винятковий розум, треноване тіло і вмінням наполегливої праці, що завжди підтримувало головного героя на плаву.

Переклад  з англійської. Тобто переклад з перекладу, деякі сенси й особливості будуть втрачені.

Бажаєте зробити мені приємно?

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ Прогуляйтесь хвилинку по сайту.

Також у мене є Patreon. Там цікаво(〜^∇^)〜

Особливу подяку за появу цього перекладу можете висловити Drakula!

Том 2. Розділ 7.

Розділ 8. Втрачений скарб Фреї

– Хе-хе-хе. – Від сидів на вершині пагорба, звідки видно весь Лавіас, і задоволено сміявся, поки його плащ танцював на вітрі. Завдяки полюванню він підняв рівень до 175.

[Сірий плащ мертвих

Міцність: 20/20.

Захист: 12.

Подертий плащ воїна-скелета. Все ще забезпечує певний захист, незважаючи на поганий стан.

Вимоги: рівень – 150, сила – 150.

Ефекти: збільшує швидкість під час подорожей на великі відстані.]

[Сталевий пояс Грема

Міцність: 25/25.

Захист: 7/7.

Має 10 слотів для швидкого доступу, призначених для невеликих предметів, таких як кинджали, зілля, протиотрути тощо.

Вимоги: рівень – 110, сила – 200.

Ефекти: слоти швидкого доступу для зіль та антидотів автоматично заповнюють з інвентарю.]

[Шкіряний обладунок Грема

Міцність: 30/30.

Захист: 25.

Легка і тверда, але міцна броня, наповнена душею лицаря-скелета Грема.

Вимоги: рівень – 130, сила – 300.

Ефекти:

+20% до можливості ухилитися від магічних або дальніх атак.

+20 Сили.

+5 Спритності.]

Завдяки боротьби з немертвими Від отримав чоботи, рукавиці та навіть персні. За кожні 30 вбитих лицарів-скелетів він отримував перстень Фаррота, що поліпшував відновлення мани на 10%.

Оскільки Королівська Дорога дозволяла гравцям носити кільця на восьми пальцях і також дозволяла носити по кілька перснів на палець, якщо вони не мали протилежних атрибутів, то Від не зупинився поки не отримав по одному кільцю на кожен палець.

Тепер вони збільшували швидкість відновлення мани на 80%, показуючи, скільки лицарів-скелетів він убив.

Від організовував табір і немилосердно вбивав будь-яких монстрів, за яких давали значні нагороди у досвіді або предметах.

Могутні лицарі-скелети Мемфіс Холу просто не могли порівнятися з ним.

Зі своїми новими кільцями він міг використовувати техніку Імперського безформного меча майже вдвічі частіше, а інше спорядження ще більше поліпшило його ефективність. Завдяки новому мечу, персням та іншому спорядженню, Від нарешті виглядав поважним шукачем пригод.

«Мені здається, що я лечу з вітром. Це свобода. Це самотність».

Широко розкинувши руки, Від насолоджувався поривами вітру, що грали з його плащем. Але світ не дав йому розслабитися.

[Міцність вашого плаща зменшилась.]

Немертві. Жодна з їхніх речей не була нормальною. Предмети швидко руйнувалися, навіть коли ними не користувалися, і, як правило, мають низьку максимальну міцність. Тому, хоча Від виглядав чудово, одягнувши нові речі, зовнішній вигляд був оманливим.

Від спокійно розв’язав плащ, поклав його перед собою, а потім стукнув його зі словом «ремонт!». Цієї дії було достатньо для виконання такого завдання. Зав’язавши плащ, Від знову відчув подих вітру, ніби нічого не сталося…

Він насолоджувався цим почуття у Континенті Магії. Післясмак очищення підземелля, насолода результатами власних дій. Тепер настав час залишити все позаду і йти далі…

…І тут раптовий порив вітру жбурнув у його броню дрібні камінці.

[Міцність вашої броні знижена.]

Це був рідкісний шкіряний обладунок, отриманий від лицаря-скелета на ім’я Грем. Предмет, з яким броня новачка і поряд не стояла! І навіть дещо краще, вона не коштувала йому жодної монети!

– Ремонт!

Повернувшись до Лавіаса, Від був змушений постійно використовувати навичку Ремонт. Спорядження з низькою міцністю було дуже ламким, тому він виглядав досить моторним, коли бився з монстрами, але насправді хвилювався щодо пошкодження своїх речей. Через притаманну йому потребу повторно використовувати речі, Від наполегливо користувався цими предметами, які б інші викинули або продали за низькою ціною.

Справді, це була найбільша ознака бідності. Однак таке життя скоро закінчиться – як тільки він досягне середнього рангу в навичці Ремонт, то зможе відновити будь-які пошкодження до максимальної міцності. І тоді зможе позувати без жодних хвилювань.

– Ви вірите в долю? Не схоже, що ви врятували наше село і нас за простим збігом обставин.

– Га?

– Нещодавно тут був священник Ордену Фреї, він попереджав про зростання армій зла. Вони діють у темних, прихованих і холодних місцях цього світу. Священник сказав мені, що їх може зупинити тільки по-справжньому хоробрий воїн! А потім наділив мене повноваженнями обрати цього воїна.

– …

– Тоді я не зрозумів про що він, але тепер розумію. Є таємниця, яку я вам не говорив: насіння, що передавалося в нашій родині, може привести вас до нового місця.

– Священник сказав, щоб знайти втрачений скарб Фреї, потрібно відшукати Чайку. Будь ласка, станьте героєм, що переможе зло!

[Отримано інформацію про втрачений скарб Фреї.]

Від не забув підказку, отриману від старости села Баран – Ґанділви.

«Мені потрібно знайти Чайку і відшукати втрачений скарб Фреї!»

Це, безперечно, ланцюговий квест, од якого віяло великими нагородами. Більшість храмових завдань важко отримати, але вони були неймовірно корисними, бо до храмів і палаців могли увійти тільки ті, хто мав славу більше десяти тисяч.

«Я знайду Чайку!»

Хоча Від знав усі місця в Лавіасі, він ніколи не зустрів нікого з іменем Чайка. Хлопець намагався здобути інформацію у всіх, кого зустрічав, але відповіді не отримав. Тільки коли він заговорив про втрачений скарб Фреї, то нарешті отримав трохи інформації.

– Чайка? Звичайно, я його знаю. Він травник, який, не замислюючись, іде до небезпечних підземель і має достатньо сміливості, щоб зустрічатися з немертвими.

– Ви не знали? Всі трави, що продаються в магазинах, від Чайки.

Кожен Птах давав якийсь шматок інформації про Чайку, але ніхто не говорив про те, де він. Від попрямував на ринок і розпитував далі.

– Хочете знати, де Чайка? Він може бути у Склепі Барекана.

– Склеп Барекана?

– У цьому місці завжди лунають крики привидів. Ми намагалися подолати їх, але не змогли, бо у них немає фізичних тіл. Я б не радив вам іти туди, але і не буду зупиняти. Вхід до склепу розташований у горі за містом. Відшукайте ділянку блакитних квітів поряд з п’ятнадцятим великим валуном.

Підготувавшись, Від з ентузіазмом покинув місто, щоб знайти Склеп Барекана.

«Чудово. Такі корисні вказівки».

Од сміховинності ситуації Від зітхнув. Птахи вміли літати, тому коли вони були за межами міста, то піднімалися в небо. Їхній зір був надзвичайно хорошим: вони навіть могли бачити, як клопи повзають по землі. Тому вказівки Птаха не мали сенсу з людської точки зору. П’ятнадцятий великий валун на горі….

Що це взагалі означає?

Він не міг побачити одразу всі валуни, бо стояв на землі. Зрештою, Від просто обшукав усі великі скелі, які підходили під опис.

А ще гіршим було те, що блакитні квіти, які він мав знайти, були сховані високою травою.

Тим не менше, після довгих і наполегливих пошуків йому врешті-решт вдалося знайти вхід. Це була невелика споруда, до якої можна потрапити через сталеві ворота. Ось і все, решта знаходилася під землею. На погнутому, погано доглянуто знакові були такі слова:

Мерці.

Тим, чия кров і плоть згнили,

Тим, чиї смертні тіла більше не існують,

Нехай їм буде ця могила.

Кинувши швидкий погляд, Від відчинив сталеві ворота й увійшов з беземоційним обличчям.

[Ви першим відкрили підземелля Склеп Барекана!

Нагороди:

+100 Слави.

Кожен день протягом одного тижня ви отримуватиме подвоєну кількість досвіду та подвоєний шанс на випадіння предметів.

Найрідкісніші предмети випадатимуть при вбивстві першого монстра кожного типу. При наступних вбивствах випадатимуть звичайні предмети. ]

Перш ніж прийти сюди, він зібрав у Птахів деяку інформацію про це місце. Від знав лише, що Склеп Барекана містить духів, привидів і примар 130 рівня. Духи були душами, прив’язані до світу злими бажаннями. Привиди були просто розмитими видіннями.

«Це місце слабше, ніж я очікував».

Від повільно оглянув цвинтар. Іноді з’являлися духи і привиди, але він просто ігнорував їх, і вони зникали, не турбуючи його. Причиною того був убивчий намір, що розходився від нього, ефект характеристики Бойовий дух.

[Бойовий дух

Дає силовий імпульс і залякує слабших монстрів.

На цю характеристику не можна розподілити очки. Вона змінюється у результаті дій персонажа. Зростає швидше при боротьби з сильнішими монстрами або під час тривалого бою.]

Бойовий дух у більшості гравців бойових класів  має десь 20-30 очок. Персонажі близького бою, такі як монахи або вбивці, могли мати трохи більше, але рідко можна побачити когось з показником більше 50 у цій характеристиці.

Хоча були численні коментарі та аналізи щодо характеристики Бойовий дух, більшість дійшла висновку, що від неї жодної користі. На відміну від Сили чи Спритності, зростання бойового духу не показало жодних явних ефектів.

Багато ігрових персонажів, зосереджених на інтелекті, як-от маги, взагалі не мали цієї характеристики, але і не відчували великих труднощів у полюванні.

Хоча деякі гравці хотіли досягнути високого показника характеристики Бойовий дух, вони мусили від самого початку розвивати свого персонажа з цією метою. Іншими словами, це майже не приносило результатів.

Хоча Бойовий дух зростав автоматично, зробити це нелегко. Навіть убиваючи сильних противників з усією силою – цього недостатньо, щоб підняти показник на одне очко. Крім того, він зменшувався щоразу, коли гравець гинув чи тікав з поля бою. Таким чином, було дуже мало людей, які мали високий показник Бойового духу.

Проте показник Бойового духу Віда був 193, плюс 35 бонусних очок від класу Легендарний місячний скульптор, це підняло  його до 228. Оскільки він боровся із сильнішими противниками, наче скажений, показник надзвичайно виріс. Монстри такого ж рівня більше не намагалися битися з ним. Якби Від атакував першим, чудовиська билися б, але із значно меншим потенціалом через вбивчий намір.

Від блукав склепом, який був схожий на лабіринт, одним тільки поглядом відганяючи монстрів. Після інтенсивних пошуків, він помітив пораненого Птаха.  

– Прокляття… – Від похапцем кинувся до Птаха, чиє, вкрите ранами тіло, палало гарячкою через отруту. – Перша допомога!

Він поклав на рани трохи трав і перев’язав їх. Якби бідолаха був за крок до смерті, то знадобилося б зілля, але для звичайних поранень достатньо навички Перев’язка. Вилікувавши поранення, Від дав Птаху зілля.

– Ухх… – через деякий час Птах отямився, хитнувши головою.

– Я… я втратив свідомість. Мене так сильно поранили, що я не міг нічого вдіяти і майже помер тут. Але хто ви?

– Я Від.

– Від? Ви, мабуть, та людина, що прийшла в Лавіас. Мене звати Чайка.

Чайка! Нарешті він знайшов Чайку.

– Так, я помітив. Але де ж втрачений скарб Фреї?

– Скарб Фреї? Як ви про це дізналися?

– Ну, по правді…

Чайка з болючим виглядом слухав, коли Від розповідав йому, що сталося в селі Баран.

Кашель.

– Ви зробили велику роботу. Хай Фрея буда з вами. Втрачений скарб богині тут, у Склепі Барекана.

Від кивнув. Він читав щось подібне в історії континенту Версаль на домашній сторінці Королівської Дороги. «Барекан відноситься до Нього, чи не так?» Барекан Демоф був темним магом, що володів некромантією. Він шукав безсмертя і вкрав купу дітей для експериментів. Хоча його пошуки закінчилися невдачею, Барекан планував завоювати світ з армією немертвих.

Його армія здавалася непереможною. Некромантія Барекана дозволяла постійно збільшувати кількість бійців у ході битви, забезпечуючи очевидну перевагу. Його немертва орда складалася з кількох тисяч зомбі, скелетів і дуллаганів на чолі з лицарями смерті та іншими мерзенними створіннями, які могли бути лише зборищем жахіть.

Тільки після того, як королівства з усього світу об’єднали свої сили, їм вдалося покласти край загрозі Барекана. Від дізнався про це після прибуття до Лавіасу. Насправді Небесне місто було зведене, щоб ізолювати немертвих.   

– Чи заберете ви у слуг Барекана втрачений скарб Фреї?

[Викрадений скарб Фреї

У часи хаосу, коли темні маги укладали контракти з демонами і вбивали тисячі живих створінь, континент був просякнутий кров’ю через війни між божевільними королями.

Вплив святих сил зменшився і світ поринув у анархію. Ті, хто мали силу, хизувалися цим, а дурні, що тримали мечі догори дриґом, і ті, що мали добре підвішені язики, здобули владу.

Мерці не змогли отримати вічного спокою, а живі корчилися від болю і відчаю. Саме у цей час скарб Фреї викрали.

Складність: C

Штраф у разі відмови: -100 слави.

Відносини з орденом Фреї погіршаться.]

Від зупинився на мить, а потім кивнув:

– Я поверну втрачений скарб Фреї.

[Ви прийняли завдання.]

– Спасибі вам. Згідно з тим, що я чув, Святий Грааль охоронятиме лицар смерті. Я чекатиму тут, поки зціляться мої рани. Будь ласка, поверніть скарб законному власнику.

– Так і зроблю.

Від пройшов повз Чайку і попрямував у глиб склепу.

Навіть щодо лицарів смерті він більше не відчував великої напруги. Після того, як дуллагани стали надто легкими для нього, Від припинив уникали лицарів смерті, натомість почавши битися з ними.

У своїй першій битві проти лицаря смерті, він не зміг заблокувати атаку і загинув. Покаранням була 24 годинна заборона на вхід. Плюс його рівень знизився, а майстерність опустилася на 5% для всіх навичок. Підняти рівень знову досить просто, але втрата майстерності була фатальною. Ремісничі навички такі як Скульптурне мистецтво чи Кулінарія – важко покращити. На щастя, поблизу не було нікого, хто би міг вкрасти його речі.

Однак у цьому питані Від був дуже впертим. Він активно уникав лицарів смерті, але, коли випадково зустрів одного, залишився і бився. Зрештою… він помер п’ять разів. П’ять днів заборони на вхід до Королівської Дороги, пониження рівнів та зниження навичок на 25%!

Після цього він піднімав свій рівень і набирався досвіду, поки не зміг нарівні битися з лицарями смерті. Звичайно, підвищення рівнів важливе, але Від вважав, що досвід боротьби з сильнішими монстрами набагато цінніший. Якби він так не думав, то з’їхав би  глузду від жалю про свої втрати. Якби не лицарі смерті, Від мав би ще 10 рівнів. Він почувався жалюгідним через дні, коли не міг увійди до системи, бо тоді міг отримувати подвійну кількість досвіду і предметів.

Завдяки своїм унікально-високим характеристикам, Від міг битися з лицарями смерті на 115 рівні. Йому завжди подобалося битися із сильнішими суперниками. Зазвичай клас Скульптора це клас підтримки, для якого нормально бути слабшим, ніж бойові класи, але Скульптор місячного світла надавав багато переваг для битв. Майстерність, посилення здібностей, додаткові характеристики і Скульптурний клинок! Це ідеальний клас, в якому нема на що скаржитися. У підземеллях або при темряві ночі він посилював здібності ще на 30%, тому монстри відповідного рівня були легкою здобиччю.

Привиди і примари блукали навколо, спокушаючи його очками досвіду та предметами. Однак він проігнорував їх і зосередився на пошуку лицарів смерті. Це було не схоже на Віда, який зазвичай очищав усі підземелля, з якими стикався, без винятку. Він міг отримати подвійну кількість очок і подвійне випадіння предметів, але просто дозволяв духам і привидам блукати навколо.

«Немає потреби битися з ними зараз».

Він чекав сильнішої здобичі: лицарів смерті. 

Проте з них рідко випадали корисні речі, а кількох лицарів смерті, які залишилися, важко знайти. Той, хто охороняє втрачений скарб, без сумніву, буде найсильнішим серед інших, тому він і був ціллю Віда.

Він був першим, хто відкрив це підземелля. При першому вбивстві падав найкращий предмет, який міг випасти з монстра. Зараз Від міг дозволити собі розкіш скористатися такою перевагою. Привиди, примари і духи тягнулися за ним, утворюючи моторошне видовище, поки він обшукував Склеп Барекана. Глибоко під землею Від нарешті зустрів лицаря смерті.

– Ку-ху, ду… дурна людина. Ти… ти прийшов сюди, щоб по… померти?

Від беземоційно втупився в лицаря смерті. Супротивник носив на своєму кістлявому тіл плащ, шолом і тримав меч. Його сяючий срібний шолом видавався рідкісним предметом.

«Це… це буде великий улов!»

Від усміхнувся. До речі, він досі не мав шолома, тож нарешті має шанс отримати потрібну річ.

Грааль Гелайн, який, очевидно, і був втраченим скарбом Фреї, прив’язаний до цього лицаря смерті. Він, безперечно, був унікальним предметом, бо яскраво сяяв навіть у глибинах темного підземелля.

– Хая-я! – Від без попередження кинувся на лицаря смерті. У такий сприятливий час, коли очки досвіду і предмети подвоюються, він не має жодної зайвої хвилини.

– Скульптурний клинок! – Від почав зі свого фірмового удару, що є смертельним для немертвих.   

Лицар смерті підняв меч, який огорнула темна аура, і атакував. Скульптурний клинок зіткнувся з ударом противника, приголомшивши обох бійців.

Щойно відчувши поштовх, Від стрибнув, тримаючи меч проти лицаря смерті, і поцілив ногою в череп ворога.

– Кух!

Поки лицар смерті відступив на крок, Від зробив до нього два швидких кроки.

Для ворогів не має потреби обмінюватися люб’язностями, тільки атаки з наміром убити. Вони зійшлися в бою на відстані витягнутої руки. Це була вигідна для Віда відстань: хоче небезпека зростала зі зменшенням дистанції, для нього, здатного реагувати, зчитуючи лише рухи плечей лицаря смерті, так було безпечніше. Якби лицар смерті з рівнем більше 200 використав свої навички атаки, то все було б складно.

– Помри, людино!

Лицар смерті збуджено змахнув мечем.

Від вітав цю атаку, тримаючи її подалі від життєво важливих точок. Біль пронизав його, наповнивши екстазом битви! Він відчував напругу в повітрі, вбивчий намір та ворожнечу, що випромінював лицар смерті. Від терпів атаки ворога, нападаючи в лоб, щоб розгромити його. Лев ніколи недооцінює свою жертву, навіть якщо це кролик. Він чекатиме свого часу, як тільки кролик ворухнеться, хижак кинеться.

[Стійкість зросла на 1.]

Нагорода за те, що він прийняв атаку ворога і витримав біль, ось така. Від отримував удари майже в кожній своїй битві, результатом цього був приголомшливий захист завдяки дивовижній Стійкості. Коли він бився із ворогами з вищим рівнем, ця характеристика зростала ще швидше. Хоча зростання рівнів важливе, підвищення характеристик було ще важливішим.

Після кожного бою його навичка Перев’язка швидко поліпшувалася. Якщо хтось вважає таку інвестицію марною, то не зможе нічого досягнути за все своє життя. Що нижчий рівень, то більше потрібно вкладати у Перев’язку. Коли у Віда залишилося 205 очок здоров’я, він почав серйозно атакувати. Ухилившись від атаки ворога на близькій відстані, хлопець збив лицаря смерті з пантелику, рухаючись туди-сюди. Потім, використовуючи потужні атаки, він переміг лицаря смерті.

– Ку… ух.      

Лицар смерті, який збуджено боровся, тепер відчував натиск приголомшливо Бойового духу Віда; завдяки його чудовому володінню мечем – ворог був легко переможений.

– Тепер лицарі смерті зробляться нудними, – пробурмотів Від, вкладаючи Глиняний меч у піхви. Він переміг лицаря смерті на 125 рівні, тож відтепер битися з ними буде трохи нудно.

Той, з яким він щойно бився, був приблизно у двічі сильнішим за більшість монстрів цього виду, можливо, тому, що цей лицар смерті був слугою Барекана. В іншому разі Від би прийняв ще кілька ударів, перш ніж розпочати серйозно битися.

Навіть так він не відчував особливої загрози своєму життю. Багато людей вважали, що битва на малій відстані, небезпечна, але дивитися ворогу в очі та відчувати його вбивчий намір під час бою – це підбадьорювало.

Потрібно відчувати подих ворога. Хоча Від тримав меч, він бився на набагато меншій відстані, ніж прийнято. Якщо хтось звик битися дуже близько, бій на більшій відстані перетворюється на прогулянку в парку.

Навіть якби лицар смерті використав усі свої навички і бився з усіх сил, різниця була незначною. Однак, якби Від отримав потужні удари, виник ризик ламання броні, а його стійкість не підвищувалася б так швидко, тому він бився на короткій відстані.

– Ремонт!

Від зняв усе своє спорядження і постукав по ньому молотком. Броня та інше спорядження, яке от-от мало зламатися, швидко відновилося до максимуму.

На жаль, його навичка Ремонт мала лише 8 рівнів, тому спорядження виглядало як нове, але міцність кожного предмета була мінімальною. Якби інші люди носили таке спорядження і вступили б у бій, воно зламалося ще до кінця поєдинку. Носіння подібного спорядження було б не можливим без копіткого догляду, немов догляд за дуже старим автомобілем.

Рівень навички Ремонт зростав швидше, ніж у Скульптурного мистецтва чи Кулінарії, оскільки ця навичка була допоміжною, а не головою. Це була піднавичка, пов’язана з Ковальством, тому вона швидко розвивалася. З іншого боку, він займатися Скульптурним мистецтвом де завгодно, Кулінарія зростала завдяки характеристиці Мистецтво та важкій праці, але Ремонт не можна підвищити без зламаної зброї чи обладнання. Для Віда, який сам-один полював у Лавіасі, Ремонт був чимось, що не можна підвищити так просто.

Від перевірив здобич, отриману з лицаря смерті.

[Магічний шолом Ван Гоука

Міцність: 90/90.

Захист: 25.

Шолом, який носив лицар смерті. Куполоподібної форми, повністю закриває голову; має чудовий захист. Містить силу Ван Гоука.

Вимоги: рівень – 200, сила – 400.

Ефекти: +30 сили, +10 спритності, +15 живучості, +10 інтелекту.

Опір темній магії +15. Спорідненість з немертвими +10. Дозволяє командувати немертвими до 50 рівня. Ранг і кількість немертвих, якими можна командувати, залежить від Лідерства.

[Калморський меч

Міцність: 65/65.

Атака: 35-40.

Використовувався лицарем імперії Калмор – Ван Гоуком. Особисто подарований імператором Теодором Ван Гоуку в честь 651 року імперії. Містить у собі лютий і благородний дух.

Вимоги: рівень – 200, сила – 300.

Володіти можуть лише лицарі.

Ефекти: +20 сили, +10 шляхетності, +10 елегантності, +10 лояльності.

При використані дає +30 слави.]

[Багряне намисто життя

Міцність: 50/50.

Виготовлено за допомогою стародавньої темної магії. Містить загадкову силу. Створений правителем немертвих Бареканом для своїх слуг.

Обмеження: невідомо.

Ефекти: невідомі.]

Від глибоко вдихнув.

– Це… це великий улов.

Під час першого полювання він отримав найкращі предмети, які міг дати монстр. Але вони були надто хороші. Магічний шолом Ван Гоука – Ван Гоук, швидше за все, це ім’я лицаря смерті.

Предмети з їхнім чудовим захистом і ефектами перевершили його очікування. Калморський меч мав набагато ліпшу атаку, ніж його Глиняний меч. Він не мав додаткових пошкоджень від льоду, але це чудовий меч, яким можуть користуватися переважно лицарі.

Саме в цьому і полягає проблема: ця зброя є мечем лицаря. Від, який є скульптором, не може ним користуватися. Звичайно, якщо він хотів користуватися цим мечем, то існує простий спосіб: відправитися в імперію чи королівство, пройти випробування, заплатити внесок і стати офіційно призначеним лицарем.

На відміну від мечників, яким доводиться вдруге проходити випробування, щоб стати лицарем, він мав просто отримати призначення. Проте Від все одно не зміг би використовувати ці речі зараз через обмеження рівня.

– Розпізнати предмет!

[Не вдалося ідентифікувати предмет.]

– Розпізнати предмет!

[Не вдалося ідентифікувати предмет.]

Багряне намисто життя не вдалося розпізнати навіть після кількох спроб, все дуже просто рівень його навички Ідентифікація задано низький.

– Що ж, я нічого не можу зробити, якщо така моя удача.

Він зібрав усю здобич і пішов за Граалем, який стояв на вівтарі. Чаша була зроблена із золота і, коли рука Віда торкнулася її, яскраво засяяв.

«Гаряче».

Рука Віда ніби горіла. Він міг відчути, як свята сила міцно огортає його. Рани, отриманні в бою з лицарем смерті кілька хвилин тому, повністю зажили, втома теж зникла…

[Отримано скарб Фреї, Грааль Гелайн.]

Сяйво Грааля Гелайна повільно зменшилося, залишаюся після себе чисте, ясне відчуття. Від, сповнений цікавості, оглянув грааль.

– Розпізнати предмет!

[Грааль Гелайн

Міцність: нескінчена.

Один із трьох предметів дарованих богинею Фреєю. Символ краси і достатку богині. Наділяє нескінченою силою тих, у кого сильна віра. Через день перетворює воду на Святу воду, яка є смертельною для немертвих. Якщо розлити на ґрунт, то можна отримати рясний урожай.

Вимоги: віра – 900.

Тільки для класів, пов’язаних з духовенством, або для тих, кого прийнято до ордену Фреї.

Ефекти: +100 віри, +300 слави.

Створює Святу воду.]

Предмет, який нескінченно створює Святу воду… як і очікувалося від священного предмета релігії Фреї, це безцінний скарб. Коли Святу воду розливали на землю, урожай зростав у десятки разів. Для немертвих це була найсмертоностніша зброя. Тільки те, що цим предметом можуть користуватися класи пов’язанні з духовенством, розчарувало Віда.

– Непогано.

Від одремонтував меч, готовий полювати на духів і привидів, повз яких раніше проходив, не замилюючись.

Подвійна кількість очок досвіду і подвоєне випадіння предметів у Склепі Барекана триватиме рівно тиждень, він не міг втратити таку золоту можливість.

І саме в цей момент Від почув голос…

– Швидше. Вже час, старший брате.

Єдина, хто зверталася до Віда «старший брат», це його молодша сестра Хейон. Вона говорила до нього через мікрофон, прикріплений до зовнішньої оболонки ігрової капсули.

– Ха… Саме у цей час…

Від озирнувся і вийшов з гри.

>>Том 2. Розділ 9<<

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Помилки й хиби десь є, потім гляну та виправлю або вказуйте мені на них.

Переклад з англійської, а не з мови оригіналу, тому можуть і будуть втрачені деякі сенси, особливості тощо. Переклад непрофесійний, як помітите помилку – вкажіть, виправлю. Можете написати про них на пошту sribnaptaha@ukr.net або на сторінці Facebook. У Фейсбуці реагую трохи швидше.

У мене є Patreon. Можете підтримати копійчиною і отримати за це добрячки: замовити якийсь твір (написати або перекласти) або прискорити написання вже опублікованих, але ще не закінчених творів.

Або можете поблукати по сайту. Вам неважко, мені приємно.

Манхву можна завантажити тут або почитати онлайн тут чи тут.