Інші варіанти назви: Скульптор місячного світла / Легендарний скульптор місячного світла / ЛМС / СМС / ЛСМС
Англійська назва: The L. Moonlight Sculptor / LMS
Мова оригіналу: корейська
Автор/ка: Nam Heesung (남희성) / Нам Хісон (Нам Хвісон)
Жанри: бойовик, бойові мистецтва, наукова фантастика, пригоди, комедія, фентезі, шьонен, ЛітРПГ
Рік: 2007
Томів: 58
Випуск: завершений
Перекладачка: Silver Raven
Переклад: у процесі
Опис: Людина, покинута світом, людина, що поклоняється грошам, людина, відома як легендарний Бог Війни у дуже популярній MMORPG «Континент Магії». З досягненням повноліття він вирішує попрощатися з грою, але спроба заробити щось за вкладений час і зусилля має такий наслідок, якого ніхто не міг уявити.
Завдяки ряду випадковостей його легендарний персонаж продається за 3 мільярди вон, приносячи йому велику радість, що змінилась глибоким відчаєм, бо він змушений віддати майже все жадібним лихварям. Відкривши можливість заробляти гроші завдяки іграм, головний герой піднімається з прірви з новим наміром і йде прямо до нової епохи під керівництвом першої в історії MMORPG у віртуальній реальності «Королівська Дорога».
Це легенда про Лі Хьона, про шлях до вершини, з серцем, що любить тільки рідних, з безмежним прагненням до грошей, про його винятковий розум, треноване тіло і вмінням наполегливої праці, що завжди підтримувало головного героя на плаву.
Переклад з англійської. Тобто переклад з перекладу, деякі сенси й особливості будуть втрачені.
Повернись живим тут.
Госпітальєри тут.
Благодійний фонд Сергія Притули сайт тут, сторінка тут.
Реквізити НБУ для потреб армії тут.
Реквізити НБУ для гуманітарних цілей тут.
Розділ 11. Вихід поганої трансляції
Лі Хьон зайшов на сайт, що торгує предметами, щоб отримати інформацію про деякі речі, які мав.
«Це має принести мені пристойну суму грошей…»
Він провів більше трьох місяців у провінції Мората. Йому довелося витратити стільки часу через складність завдання.
Він отримав багато вампірських речей: одну накидку, пару чобіт і чотири рукавички. На додаток до цієї здобичі Від збирав різні предмети, коли полював у горах і на рівнинах.
Однак за три місяці полювання здобич була меншою, ніж він очікував. На відміну від полювання у Лавіасі, де Від міг монополізувати речі, у провінції Мората йому довелося рівномірно розподіляти предмети між паладинами, які брали участь в бою.
Навіть з допомогою Альверона, він вичерпав усі запаси Небесних плодів і яєць Птахів, які мав – усе заради того, щоб зробити шанси на успішне виконання завдання якомога вищими.
Він сподівався заробити щонайменше 6 мільйонів вон. Якби йому вдалося продати ці речі, то шість мільйонів вон були б чималими грошима. Проте, щоб отримати диплом, знадобиться десь три місяці.
«Це означає, що я повинен заробляти два мільйони вон на місяць. Проте за півроку мені вдалося заробити лише три мільйони вон».
Лі Хьон, його сестра та бабуся. На сім’ю з трьох осіб вони мали фіксований дохід у 200 тисяч вон. Все, що було вище цього, йшло на заощадження для отримання диплому. Через рік його сестра вступить до університету. За один рік першокурсник витрачає понад 10 мільйонів вон і кожного навчального року ця сума збільшується.
Враховуючи все це, коли його сестра піде до університету, їй знадобиться щомісячний мінімум у 3,5 мільйони вон.
Причини, чому потрібна була саме така сума, полягала в тому, щоб вона могла спілкуватися з іншими, заводити друзів, вивчати різноманітні навички та проводити час, мандруючи з іншими.
Королівська Дорога! Вона вже домінувала на торговому сайті.
Тому користувачі заробляли чималі гроші на грі. Деякі гравці були особливо жадібними. Вони створювали гільдію у столиці або замку та отримували ексклюзивні мисливські угіддя. Лі Хьону залишалося тільки конкурувати з ними.
«Мені байдуже, що роблять інші. Я просто хочу свою частку. З часом речі будуть продані».
Лі Хьон мав велику впевненість у цій частині.
Потрійний діамантовий рейтинг. Завдяки цьому предмети, які Лі Хьон публікує на торговому сайті, знаходитимуться на помітному місці, поки не будуть продані.
– Чудово.
У Лі Хьона був момент задоволення.
Двері клацнули, коли зайшла його сестра.
– Братику, пора навчатися.
– …
До його тесту для отримання диплому про середню освіту залишилося менше місяця.
Лі Хьон проводив дві години на день зі своєю сестрою, навчаючись, щоб скласти тест.
Дінь-дінь-дінь!
Телефон задзвонив посеред навчання.
Лі Хьон подумав, що, можливо, до нього зателефонували із торгового сайту і прийняв дзвінок.
– Алло. Це CTS Media.
Веселий жіночий голос Юн Нахі.
Лі Хьон чув його одного разу, коли продавав свій обліковий запис.
– Що таке? Ви знову в мене щось купили?
***
У CTS Media був відділ, який проводив важливу зустріч.
– Наша частка на ринку трансляцій дедалі знижується. Наш рейтинг трансляції ігор менше 7%.
– Невже багато людей не мають цікавості до трансляції ігор? Багато ігрових компаній відмовилися від подачі ігор і намагалися використовувати купу реклами. Ми занадто зосередилися на комерційному підході, тоді як інші компанії збільшують свої доходи та кількість глядачів, зосередившись на самих іграх.
– Може бути й інша причина, проте нам досі потрібна велика програма, як у інших учасників ринку, тож у нас має бути програма про найпопулярнішу гру Королівська Дорога, правильно?
Тепер більше 90% гравців у Кореї грали в цю гру.
Королівська Дорога – це VRMMORPG, яка привернула увагу людей по всьому світу.
У загальному вона була частиною регулярних новин, але тепер, можливо, настав час зробити окрему програму про цю гру.
Останнім часом навіть офісні робітники, які могли виїхати на відпочинок за кордон, проводили відпустку вдома, розважаючись у Королівській Дорозі, за винятком тих випадків, коли вони дещо захоплюються цим і ситуація перетворювалася на соціальну проблему.
– Перегляди програм, пов’язаних з Королівською Дорогою, в цілому непогані. Однак наша загальна аудиторія зменшилася. Це говорить, що глядачі припинили стежити за нашими програмами.
– У чому конкретно причина? Я залучив до шоу всяких знаменитостей і коміків як коментаторів для ігор.
Директори кожного відділу були дуже збентежені.
Широко відомі в Кореї знаменитості. Вони справді найняли дорогих знаменитостей класу А.
Чому програми з ними отримують дедалі менше переглядів, було важко зрозуміти.
– Чому б не залучити більш відомих артистів?
– Маєте на увазі найняти ще дорожчих? Я зробив так на короткий час, але щоразу, коли я наймав їх, кількість глядачів зменшується.
– Також знаменитості тепер уникають трансляцій.
Директори відділів дуже довго говорили, але відповіді так і не було.
Раніше CTS Media вважалася найпопулярнішою телерадіостанцією. Це була перша компанія, яка використала в ефірах популярних артистів. Після появи у шоу знаменитостей пройшло небагато часу, як почали зростати рейтинги. З появою артистів кількість глядачів зросла з низької до нормальної.
Саме тому вони не відкидали картку знаменитостей. Але тепер це стало головою темою після неодноразового падіння рейтингів.
Знаменитості у грі. Це стало кліше. Привабливі знаменитості показують жалісливі вирази обличчя, ловлячи кролика. Також вони не знали правил гри або того, як отримати базовий квест від НІПа, постійно губилися в різних королівствах у грі та не знали, де вони перебувають.
Більшість глядачів, які спостерігали за полюванням знаменитостей у VRMMORPG, вважали, що це було майже весело.
Телерадіокомпанії збирали для знаменитостей хороше спорядження та речі для полювання. Вони хотіли знайти групу, яка підвищила б популярність їхнього шоу. На жаль, це дратувало глядачів.
Вже в назві Королівська Дорога є значення.
Оскільки будь-хто міг стати імператором, у нього повинні бути амбіції прийняти цей виклик і стати імператором!
Користувачі ризикували заради цієї мрії. Кожен по різному, навіть якщо мета була одна і та сама.
Це щасливе життя сповнене випробувань і пригод!
Після виходу Королівської Дороги навіть знизився рівень самогубств.
– Найголовніша проблема стоїть на першому місці: необхідно збільшити наше залучення у Королівській Дорозі.
Всі добре ставилися до директора відділу управління.
– Звісно.
– Ми мали зробити це раніше.
– Ми повинні відкинути всі майбутні плани щодо знаменитостей, які грали б у цю гру.
– Кількість глядачів може тимчасово зменшитися, але іноді потрібно ризикнути.
– Ласкаво просимо, – відділ планування зустрів відділ фінансів з розкритими обіймами.
– Рішучий спосіб для збільшення глядачів наших трансляцій… нам потрібно створити спеціальну програму.
– Спеціальну програму?
– До цього часу глядачі покладалися на новини, щоб отримати інформацію про гру. Однак існують обмеження для кожного міста чи королівства. Тож нічого схожого на нудний випуск новин. Давайте запропонуємо спосіб наблизитися до користувачів.
– Наблизитися, кажете…
– Давайте загалом оберемо 8 людей і нехай вони розкажуть свої історії. Відео про їхні пригоди мають зберігатися в капсулах.
– Так і є.
Капсули зроблені Unicorn, щоб насолоджуватися іграми у віртуальній реальності.
Кожна капсула мала різноманітні сучасні пристрої. Один із них записував відео, поки користувачі грали. Як говорилося в інструкції, усередині був пристрій для збереження запису і відтворення відео.
– Ми можемо транслювати їхні історії, а вони можуть дати інформацію про таємниці Королівської Дороги та запропонувати нові ідеї. Людям цікаво дізнаватися історії інших людей, чи не так?
– Історія того, як усе починалося для користувача.
Тож CTS Media вирішила запустити трансляцію, відібравши для неї гравців. У першу чергу вони орієнтувалися на користувачів Королівської Дороги, які були відомими і мали доволі високий рівень.
Глядачі будуть стежити за програмою про те, як найсильніші користувачі стали такими, якими вони є, дивитися, що вони робили, а також про завдання, які вони виконували, і таємниці, які вони дізналися. Звичайно, користувачі не будуть розкривати усі свої секрети, але, навіть дізнавшись якусь дрібницю, інші гравці будуть безконтрольно стікатися.
До пунктів вибору входили бойові мистецтва, а також способи розбагатіти, але ще вони шукали, слідуючи за бажанням бази користувачів, провідних новобранців.
Користувачі Королівської Дороги, високорівневі та фанатики – всі вони мали власні таємниці. Ці люди керували гільдіями та створювали колонії. Вони керували справами міста у впливовому королівстві та значно збільшували кількість людей у містах шляхом планування, найчастіше обирали таких людей.
А також вибрали ще одну людину – коваля Тора.
Про нього згадували в кількох трансляціях. Ремісничі професії були слабо представленими, тому вони обрали клас, який підвищував захист спорядження.
І остання людина.
***
– Це Лі Хьон?
– Так.
– Привіт. Ми давно не спілкувалися. Я секретарка президента CTS Media Юн Нахі.
– Так, це було доволі давно.
– Я дякую вам від імені компанії, що ви продали нам свій обліковий запис. CTS Media використовувала ваш обліковий запис для полювання на монстрів у кожному регіоні мапи Континенту Магії, це виходило в ефір як спеціальна програма, пам’ятаєте?
CTS Media.
Він одразу згадав цю компанію. Оскільки він продав обліковий запис за колосальні 3,09 мільярди вон, величезну суму грошей, які б не зміг заробити і за все життя… Завдяки їм він зміг розрахуватися з боргами і почати нове життя.
– Тож, це…
Він виставив речі на сайті-аукціоні та чекав, коли йому зателефонують. Зараз він чекав на відповідь.
– Просто подзвонила, що привітатися та перевірити чи пам’ятаєте ви мене.
Його відповідь була відвертою.
– Не пам’ятаю.
– А… то ви не чули?
– Я був трохи зайнятий.
Слова Лі Хьона були правдою.
Раніше і навіть зараз він ніколи не бив байдики, бо мав підготуватися до своїх майбутніх планів щодо Королівської Дороги. У нього не було часу дивитися трансляцію гри.
– Так. Я розумію. – Юн Нахі якийсь час мовчала. Потім швидко заговорила: – По правді сказати, цього разу наша компанія планує програму і ми хочемо дізнатися чи зможемо запросити вас. Тому я хочу запитати. Ви зараз граєте у Королівську Дорогу?
– Так.
CTS Media планувала кілька різних заходів.
І користувачі, які грали у Королівську Дорогу всередині країни та за кордоном, були частиною їхнього задуму. Однак брати знаменитостей не мало сенсу. Знаменитості, які з’являються в реальності для підписання контрактів, приваблюють ентузіастів. Однак залучення у гру дуже відомої людини – нічого не дасть.
Потужні лиходії.
Люди на важливих посадах.
Гравці високого рівня.
Жодних проблем у тому, щоб заповнити всі вісім позицій такими людьми. Проте було б цікаво взяти одну невідому особу, про рівень чи клас якої у грі глядачі б не знали.
Це приваблювало б невмілих користувачів.
Головний герой, чиї дії викликали хвилювання.
Оскільки вони не могли створити вигаданого персонажа через ці умови, довелося зробити перерву у наборі. Їм довелося розглянути кількох людей.
Тоді вони згадали минулу програму, яка була пов’язана з Континентом Магії.
Від.
Ігровий персонаж з найвищими характеристиками у грі.
Людина оповита завісою таємниць і легенда, яка не схожа на жодну іншу. Людина, яка насолоджувалася боротися з чудовиськами, які не могли протистояти його нищівній силі.
Усі, хто знали про Континент Магії, знали і про Віда.
Тож, якби він був у Королівській Дорозі, це була б розповідь про легенду в іншій грі.
У багатьох користувачів виникли б очікування.
Отже, це те, що вони хотіли спробувати.
– Це людина, яка нам потрібна!
Минуло більше року.
Так само, як риби не можуть покинути воду, вони думали, що Лі Хьон не зможе відмовитися від бажання грати у Королівську Дорогу.
– Можна запитати, який у вас рівень у Королівській Дорозі?
Юн Нахі поставила запитання дуже обережно. Запитувати у незнайомих людей про предмети або рівень було те саме, що добувати інформацію.
– 219.
– 219? Ц-це чудово!
Але Юн Нахі була трохи розчарована. Ця людина панувала в Континенті Магії. Минуло трохи більше року, тому рівень 219 був нижчим, ніж очікувалося. Це був доволі високий рівень, але було досить багато гравців такого рівня.
Однак вона не знала, що Лі Хьон провів рік у підготовці до гри у Королівській Дорозі, тож грав він не так вже й давно.
Після цього Юн Нахі пояснила ситуацію Лі Хьону.
– Лі Хьоне, є нещодавно створена програма, для якої потрібна ваша допомога.
– Ви хочете, щоб я прийшов на телебачення?
Юн Нахі відповіла на запитання Лі Хьона.
– Ні, це не те, що ми хочемо. Ми хочемо розповісти про те, як ви грали в цю гру дотепер. Будь ласка, надішліть нам коротку розповідь, а ми зробимо трансляцію. Звісно, воно пройде перевірку.
– Тож ви хочете запис моєї гри, а я отримаю гроші?
– Надішліть нам короткий зміст. Які завдання ви виконували, де і як підвищували рівні. А також, які секрети ви використовували, щоб підняти рівень.
– Скільки я отримаю?
– Думаю, 500 тисяч за епізод. Вони виходитимуть в ефір двічі на тиждень. Це небагато, але після того, як епізоди вийдуть в ефір 20 разів, залежно від рейтингів, вас знову можуть поросити про співпрацю.
Це була непогана угода. Лі Хьон прийняв цю пропозицію, тому що вона принесе додаткові гроші. Юрист CTS Media приїхав до нього додому, щоб підписати офіційний контракт. Лі Хьон прискіпливо вивчив контракт, щоб підтвердити те, що в ньому немає неприємних пунктів. Навіть якщо рейтинги впадуть, трансляцію буде перервана або вони змінять шоу, Лі Хьон все одно отримає 20 виплат.
Лі Хьон провів всю ніч, думаючи, що ж робити.
– Що мені написати!
Договір потрібно передати разом з рукописом для першого епізоду. Але як його розпочати? Він застряг на першому ж реченні. Йому, здається, трохи зрозумілі почуття авторів, коли вони пишуть.
«Письменництво це не те саме, що написати пост. Я не справжній письменник, і я не можу просто написати якусь історію. Особливо, якщо вона погана».
Після цього Лі Хьон просто швиденько написав рукопис.
Виробничий відділ CTS Media, отримавши цей рукопис першого тижня, був шокований.
Інші витратили багато зусиль, щоб написати свої рукописи. Однак вони були гравцями, а не письменниками, тож зазначили розмови з друзями та інші, не потрібні для розповіді деталі, тому багато рукописів були відхилені.
Проте цей рукопис інакший, він був надто простим.
Навіть для короткої розповіді це було занадто.
[День 1
Королівство Розенхайм, розпочав у замку Серабург.
Пішов до зали базового тренування і цілий день бив опудало.]
[День 2
Цілий день бив опудало.]
[День 3
Цілий день бив опудало.]
[День 4
Цілий день бив опудало.]
Всі сім днів були такими.
– Хтось кепкує з нас, чи що?!
У керівника виробничого відділу була істерика. Було важко не засмутитися.
– Він зараз вибухне.
– Цього разу він точно це зробить.
Персонал здригнувся від страху. Востаннє, коли керівник вибухнув, він за один раз зламав кілька камер.
З безпечної відстані хтось сказав:
– Можливо, якщо ми подивимося відео, нам пощастить. Багато з них погані письменники. Дайте-но я гляну відео. Можливо, я захочу створити план трансляції на основі цих записів.
Команда відеотрансляції почала працювати з рукописами. Запис Віда був показаний на моніторі – і всі були вражені побаченим.
Вісім героїв.
CTS Media розпочала трансляцію програми. Багато історій Королівської Дороги наразі були невідомими. Усі сильні та відомі користувачі давали інтерв’ю, але ніхто не бачив, що вони робили, щоб стати сильнішими. Завдяки тому, що перша трансляція показувала процес розвитку гравців, вона отримала величезні рейтинги.
Будучи лідерами у Королівській Дорозі, вони стали відомими.
Вони були зацікавленими у тому, щоб стати більш знаменитими.
Семеро людей створювали гільдії або йшли з друзями виконувати важкі завдання у першому епізоді. І там була одна людина, що нещадно била опудало. По закінченню першого епізоду в Інтернеті здійнявся великий галас.
– Що це було в першому епізоді?
– Вони думають, що глядачі – це якийсь жарт?
– Я витрачаю свої гроші на щось подібне… Тц.
Глядачі почали обговорювати цей момент.
Раз, другий, третій.
Користувачі не погоджувалися з діями цього гравця. Але щотижня, коли історії інших розвивалися, він був єдиною людиною, що продовжувала робити те саме: била опудало десять тисяч разів. У глядачів почали виникати дивні очікування від убивці опудала, вони гадали, що ж він робитиме далі. Вони очікували подальшого розвитку подій. Але після появи в чотирьох епізодах, гравець з опудалом зник із шоу.
Компанія вирішила призупинити трансляцію відео цього гравця.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Помилки й хиби десь є, потім гляну та виправлю або вказуйте мені на них.
Переклад з англійської, а не з мови оригіналу, тому можуть і будуть втрачені деякі сенси, особливості тощо. Переклад непрофесійний, як помітите помилку – вкажіть, виправлю. Можете написати про них на пошту sribnaptaha@ukr.net або на сторінці Facebook. Телеграм.
У мене є Patreon. Можете підтримати копійчиною і отримати за це добрячки: замовити якийсь твір (написати або перекласти) або прискорити написання вже опублікованих, але ще не закінчених творів.
Або можете поблукати по сайту. Вам неважко, мені приємно.
Манхву можна завантажити тут або почитати онлайн тут чи тут.