Звільнити цю відьму. Розділ 74

Англійська назва новели: Release That Witch

Автор: Ер Му (Er Mu)

Рік: 2016

Статус: закінчено

Розділів: 1498

Переклад: у процесі

Жанри: бойовик, драма, надприродне, пригоди, сейнен, фентезі

Опис: Чен Янь перемістився тільки, щоб опинитися у світі схожому на середньовічну Європу, і стає Роландом, принцом-наступником. Але цей світ не такий, як колишній, попри деяку схожість. Відьми існують і вони насправді можуть користуватися магією?

Стежте за боротьбою Роланда з братами та сестрами за трон. Чи зможе він перемогти, хоча король уже визнав його безнадійним і з найгіршою стартовою ситуацією? Чи його знання сучасних технологій та допомога відьом, яких знають як помічниць Диявола і на них полює Свята Церква, допоможуть вибороти шанс.

То ж, нехай почнеться його подорож.

Бажаєте зробити мені приємно?

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ Прогуляйтесь хвилинку по сайту. Вам неважко, мені приємно.

Також у мене є PatreonТам цікаво(〜^∇^)〜

Звільнити цю відьму

Звільнити цю відьму. Розділ 73

Розділ 74. Суднобудівний проєкт

– Що? Не можемо собі цього дозволити? – Роланд сидів у кабінеті, перед ним на столі лежав документ із запитом на розширення адміністративного штату і запитом про купівлю вітрильника.

Баров кашлянув:

– Ваша Високосте, це неможливо. Двощогловий вітрильник коштує від вісімдесяти до ста двадцяти золотих драконів, але це сума тільки за виготовлення корабля. Окрім цього на борту будуть люди, тому кінцева сума буде більше двохсот золотих драконів.

– Хіба я не сказав, що матроси і рульові не потрібні? Капітан теж не потрібен, я хочу тільки корабель. – Сказав Роланд, постукуючи по столу. З допомогою Венді йому не потрібно багато людей, щоб керувати вітрильником. Більшість річкових кораблів – це вітрильники, усе, що потрібно піднімати та опускати вітрила, тому моряки не потрібні. Рульового можна навчити. У будь-якому випадку, навіщо боятися, що корабель не попливе, якщо є здібність контролювати вітер?

– Ваша Високосте, таких можливостей у Вербовому місті немає. – Баров ретельно пояснив: – Ви, здається, мало знаєте про цю галузь. Якщо говорити в загальному, то власник корабля і є капітаном. Це може бути купець, також це може бути дворянин. У першому випадку, він сам набирає персонал, а потім подорожує кораблем від пристані до пристані міст і містечок, щоб торгувати чи перевозити товар. У другому – зазвичай обирають заступника капітана, що займатиметься кораблем. Заробітну плату персоналу нараховують щомісяця, але виплачують тричі на річ.

– Здебільшого, човен і екіпаж тісно пов’язані. Ви плануєте купити човен у капітана, але не маєте наміру брати його підлеглих на роботу, це рівнозначне втраті грошей. Навіть для представника аристократії 80 золотих драконів – це не та сума, від якої легко відмовитися. На початку місяця ми продали Вербовому місту необроблене коштовне каміння – зараз ратуша має 315 золотих драконів. Якщо ми купимо корабель майже на половину цієї суми, то в наступному місяці не матимемо коштів, щоб виплатити зарплату ополченню, – на одному подиху сказав помічник міністра, затим відняв келих і зробив ковток елю.

– Ти сказав «здебільшого»…

– Так, – кивнув Баров, – є два випадки, коли корабель іде без прив’язки до екіпажу. Перший – коли купцю терміново потрібні гроші, тож він продає все своє майно. У такому випадку людей звільняють, а судно продають якомога швидше. Другий – це заміна на новий корабель, тут усе зрозуміло без зайвих слів. Але я повинен сказати, що такі ситуації дуже рідкісні.

– Зачекай, – Роланд нахмурився, – ти сказав, щоб замінити на новий корабель… Звідки беруться нові кораблі?

– Порт Чиста Вода, округ Хайфен, Бейванцзяо. Тільки в морських портових містах є доки, і лише там можуть будувати нові кораблі.  

То ось, що означає «таких можливостей у Вербовому місті немає». Роланд якусь мить мовчав. До морських портових міст дуже далеко, тому не вийде купити корабель і не наймати екіпаж. Як у такому випадку йому доставлять корабель?

– У такому разі мені потрібно обдумати все ще раз.

Після того, як помічник міністра пішов, принц глибоко замислився.

У його стратегічному плані важлива роль відведена судноплавству. Без корабля не можливе швидке і зручне транспортування артилерії. В армію фортеці герцог, як правило, набирає хліборобів, лицарів і найманців, тому вони не зможуть швидко рухатися, але і він не матиме переваг у мобільності. Як і сказав Картер, тільки одна яма здатна ускладнити пересування артилерії. Тут немає навіть кам’яних доріг, що вже говорити про асфальт. Звичайно, люди втоптали дороги, але все добре поки є сонце, коли ж починається дощ, то все перетворюється на бруд.

Врешті-решт, він все одно повинен зробити це сам?

Роланд поклав аркуш паперу і записав потрібні характеристики.

По-перше, корабель мусить перевозити одну-дві гармати і приблизно 30 людей, використовуючи тільки вітрила. По-друге, він має бути стійким і надійним, щоб рухатися по річкам, тобто, щоб його було складно перекинути і корабель мав малу осадку. По-третє, він повинен бути простим у використані, щоб ополчення могло керувати ним після короткого навчання.

Якщо об’єднати ці три  пункти, то відповідь буде лише одна… баржа з плоским дном.

До того як Роланд перемістився, цей вид транспорту з малою осадкою і надзвичайно низьким центром ваги можна було побачити усюди на головних річках. Вони були завалені річковим піском або камінням, а борти були майже на одному рівні з поверхнею води, а коли буксир тягнув кілька барж, це нагадувало потяг.

Після визначення типу корабля наступним ключовим моментом є вибір матеріалів для будівництва.

Роланд зазначив на папері три варіанти: дерево, залізо та цемент.

Використання дерева для виготовлення човнів – це найдавніший суднобудівний матеріал, який використовувало людство. Від плотів до щоглових лінкорів, від річки і до океанів, дерев’яні кораблі можна назвати довговічними. На жаль, Роланд не знав, як використовувати колоди для будівництва плоскодонного корабля, а також він не мав умільців у цій сфері. Якщо довірити це теслям, то, ймовірно, вийде великий пліт або щось, що розвалиться у будь-який момент.

Структура залізного корабля нагадувала зведення будинку: перехресні балки утворюють кіль, а потім його покривають залізними листами. Якщо зварюванням займеться Анна, загальна цілісність гарантована. Але це приведе до виснаження і так малих запасів залізної руди. Тож цей варіант потрібно розглядати в останню чергу. Очевидно, що ліпшим варіантом для використання залізної руди буде виготовлення парових двигунів і гарматних стволів.

Тоді бетонний корабель остаточний варіант – міську стіну зведено, а сировини залишилося вдосталь. Анні потрібно лише один-два рази зайнятися пропіканням, щоб отримати потрібну кількість цементного порошку. Процес будівництва набагато легший, ніж у залізного корабля, використати дерев’яну опалубку для виготовлення форми, зміцнити залізними прутами, а потім залити цементом. Навіть у сільській місцевості можна зробити кілька невеликих бетонних човнів для риболовлі. У порівняні із залізними кораблями, які потрібно регулярно чистити і фарбувати, бетонні не потребують такого догляду після будівництва. Їх можна охарактеризувати як недорогі, міцні та довговічні. Навіть якщо він не навчиться будувати величезні морські кораблі, будівництво бетонної баржі для річки з відносно невисокою складністю не повинна стати проблемою, чи не так?

Формуючи в голові ідею, Роланд взяв перо і швидко нарисував ескіз баржі.

… …

На березі річки Чішуй була зведена будівля.

Щоб полегшити спуск на воду, Роланд розмістив суднобудівний майданчик  якомога ближче до берега річки.

Будівля забезпечувала захист від вітру та снігу, а всередині розмістилися два чани для спалювання деревного вугілля, щоб уникнути ефекту затвердіння цементу через надто низьку температуру.

Дерев’яна опалубка, витесана теслярами, уже сформувала основний контур корпусу — вигнуту дугою передню частину, щоб зменшити опір, а хвостова частина – квадратна, щоб збільшити площу навантаження. Корабель має ширину у 8 метрів зі співвідношенням сторін 3 до 1. Якщо порівнювати зі звичайними співвідношенням сторін 8 до 1, то цей корабель товстун. Посередині встановили подвійну щоглу. Її з’єднали із залізною балкою, що проходить через центральну лінію корабля. На кормі встановили резервний штурвал. Корпус зміцнили перехресними залізними прутами.

Неважливо, що у них немає залізного дроту для з’єднання, Анна зварила всі місця перетину залізних прутів, утворивши таким чином залізну сітку по всьому кораблі.

Коли «шаблон» і «армування» були готові, Роланд наказав робітникам розпочати заливання.  

Замішаний цемент заливали в опалубку, схожу на чашу з плоским дном, і з висотою стіни вище 1,5 метри. На перший погляд виглядало, як ванна унікальної форми.

Ніхто з людей, що брали участь у будівництві, включаючи Анну, не думали, що ця дивна річ, виготовлена з того ж самого матеріалу, що і міська стіна, насправді є кораблем.

>>Розділ 75<<

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Помилки й хиби десь є, потім гляну та виправлю або вказуйте мені на них.

Переклад з англійської (взято тут і тут), а не з мови оригіналу, тому можуть і будуть втрачені деякі сенси, особливості тощо. Переклад непрофесійний, як помітите помилку – вкажіть, виправлю. Можете написати про них на пошту sribnaptaha@ukr.net або на сторінці Facebook. У Фейсбуці реагую трохи швидше.

У мене є PatreonМожете підтримати копійчиною і отримати за це добрячки: замовити якийсь твір (написати або перекласти) або прискорити написання вже опублікованих, але ще не закінчених творів.

Або можете поблукати хвилинку по сайту. Вам неважко, мені приємно.

Маньхуа можна завантажити тут або почитати онлайн тут чи тут.